twinmother Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 jeg skal gifte meg neste år og hadde vært kjekt og ha noen og dele ider med
Bellemor Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Hei. Bor i Skien. Gifter oss 30. juni i år........
twinmother Skrevet 2. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2007 ok jeg er oxo ifra skien men gifter meg ikke føre 7 juni 2008
Månestråle85 Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Hei. Er Skiens jente jeg også, men bor i London for øyeblikket. Skal forøvrig gifte meg på samme dato... 7 juni 2008 ... Skal gifte oss i Skien da, skal flytte tilbake så fort gubben får oppholdstillatelse (han er fra India)
twinmother Skrevet 3. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2007 så moro hvor i skien skal dere ha bryllupet og festen da ? har bestilt kirke i dag vi lokale har vi holdt av skal se på det til uken har til og med bestilt bryllupsuiten :-)
Månestråle85 Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Vi skal gifte oss i Skien kirke (bestillte for maaange mnd siden, hehe). Festen er vi ikke sikker på, men tror vi skal ha den i ulefoss, hvor kameraten til mamma leier ut lokaler. Kan derfor få det litt billig, noe som er bra, siden vi ikke har penger overhodet Men har ikke fått sett på det enda, siden vi bor i London, og vil ikke bestille uten å se på det. Hva med dere, hvor skal dere være?
Hjertefamilien Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Jeg er fra Porsgrunn :-)) Samboer fridde til meg på fredag, så er HELT fersk i denne prosessen :-) Vi vet overhodet ikke hvordan vi vil ha bryllupet vårt. Nå saumfares nettet for å finne den perfekte løsningen for oss. Kirkebryllup er ikke helt vår greie.. I løpet av året tenker jeg alt skjer :-) Så vi får se. Moro at vi er flere her fra samme distrikt!
twinmother Skrevet 4. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2007 vi skal oxo gifte oss i skien kirke kl 1300 er det der som skal ha vielse kl 14.30 eller ? hu kirke damen sa det var opptatt da hehe mn ville selv ha klokkke 1300 så passet bra hehe lyst te og prate litt på msn hvis du har ? hadde vært koselig og utveklset ider
twinmother Skrevet 4. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2007 så moro da ble fridd til på selveste 1 april jeg hehe bestilte kirke på tir for vi ønsker og gifte oss der lokaler har vi så og si i boks også lønner seg vist og være kjapt ute mye er booket allerede lykke til med planlegging bare og si ifra hvis du vill utveksle ider
Månestråle85 Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 Det er oss ja Så morro Er lokaler booket allerede? Burde kanskje kjappe oss litt da... Hjelp.. Åssen lokaler skal dere ha da? Prøver å finne internett sida til de lokalene vi hadde tenkt oss nå, men det var lettere sagt enn gjort gitt... Kjempe kjekt å ha noen å dele ideer med ja, er bare å legge meg til msn : [email protected] er stort sett pålogga
twinmother Skrevet 4. april 2007 Forfatter #11 Skrevet 4. april 2007 da har jeg algt deg til på msn min adre er [email protected]
Hjertefamilien Skrevet 5. april 2007 #12 Skrevet 5. april 2007 Så artig at dere har samme dag :-) Tror også at om man skal ha lokale må man være ute i god tid.. Har ei venninne som gifter seg i juni og de sleit for å få lokale. Måtte faktisk bytte dato for vielsen. La nettopp ut en tråd om en idee til vårt bryllup.. kikk gjerne på den :-)
twinmother Skrevet 5. april 2007 Forfatter #13 Skrevet 5. april 2007 hei var inne på innlegget ditt tidligre i dag kjempe fin måte og gjøre det på
♡Linda♡ Skrevet 6. april 2007 #14 Skrevet 6. april 2007 hei! Bor i skien og vi skal gifte oss 16 juni iår. Bestilte lokale i fjor på sensommeren. Hadde hørt at det var lurt og det var det vist.. Allerede noen steder som var booka flere datoer.. Så vi skal være på Odd FEllow i skien vi da. Det nærmer seg veldig fort og jeg føler jeg ikke har helt kontrollen:-P
Bellemor Skrevet 8. april 2007 #15 Skrevet 8. april 2007 Hei. Moro med flere Skiensfolk som gifter sge i juni da:) Hvor mye gjenstår hos deg da?
S.J.E.F.E.N Skrevet 8. april 2007 #16 Skrevet 8. april 2007 hei jeg er fra skien! Ble fridd til for en uke siden skal gifte oss i august neste år men skal ikke ha no selskap,kun kirke og så reiser vi avgårde på en liten ferie bare vi to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå