almira Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Med bare 30 dager igjen til termin må jeg ut og reise langt pga alvorlig sykdom i familien... Jeg må ta toget selvf. og vet ikke helt hva som skjer eller hvor lenge jeg blir borte. Jeg gruer meg som en hund, både til psykiske og fysiske påkjenninger underveis - jeg har jo ikke bare meg sjøl å tenke på akkurat! Jeg lurte på om noen har noen gode råd, eller bare noen oppmuntrende ord. Har ikke for vane å føde før tida, men vet jo ikke hvordan kroppen og hormonene reagerer på påkjenningen, og mann og barn må nok være igjen hjemme. Det blir ikke alltid som en har tenkt med disse feriene... huff...
HanseMo Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Hei! Jeg har ingen gode råd å gi deg! Men jeg føler med deg og ønsker deg lykke til. Siden du må reise alene, så får du sørge for å ha godt med batteri på mobilen din. Slik at du kan ha godt med tid/batteri, dersom du trenger å ringe noen underveis på toget. Trist at det skal bli tunge dager på slutten av graviditeten, en har jo ikke akkurat så masse krefter til andre ting enn babyen og seg selv. Lykke til!
Gjest Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Usj, kan ikke si annet enn lykke til. Stol på kroppen, jeg vet av erfaring at den på underlig vis hjelper oss gjennom de tøffeste situasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå