Gå til innhold

vekt

fricke *med Lone Amalie*^^

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er graivd i uke 21(fra i morgen) og jeg har lagt på meg hele 10kg..

det er sååå deili, begynner å bli stor i forhold til hva jeg var, babyen trives masse og vekten stiger stadig....

livet er deili og jeg elsker hvert gram som legger seg på kroppen=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var jammen en flott holdning til vekten! :-) Jeg har vel gått opp omtrent det samme som deg, og har dessverre 'deppe-dager' hvor jeg er litt fortvilet over vektøkningen...Men når du skriver det sånn så..kanskje jeg bør se litt mere positivt på ting jeg også! hehe

Skrevet

Den holdningen har ikke jeg heller nei...

er i uke 20 og har lagt på meg 2-3 kilo og er depp over kroppen min.. men det var jeg jo litt før også men da kunne jeg trekke inn magen når jeg satt - nå ser jeg bare feit ut

Håper det snur snart, man skal jo være gravid og LYKKELIG!!

Bra innstilling :)

Skrevet

Helt enig, har også lagt på meg endel, ca 8 kg sist jeg veide meg for en 4 uker siden, er også i min 21 uke.

Tenker også at det er en helt naturlig økning når man er gravid, håper bare jeg ikke legger på meg mer enn 20 kg totalt :-)

Skrevet

Det er supert at man har litt å gå på, det er ingen tvil om det. Jeg hadde lagt på meg 7 kilo i uke 26 og var nok litt vel tynn fra begynnelsen. Ulempen med det er at jeg nå har ligget rett ut med matforgiftning og kiloene rant av meg igjen. Det er litt skummelt, for er ikke noe som er værre enn at junior ikke får det han trenger. Så jenter, vær glade for at dere har litt å gå på, det er mye tryggere enn å ha for lite:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...