Gå til innhold

Hvor mange av dere er over termin? kjenner dere noe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er over min mens termin og tidlig ul termin. Som både jeg og jordmor mener er mer korrekt. Men har ul termin på onsdag om 2 dager.

Har en del smerter i korsryggen , maserier og mensvondt men det stopper opp hver gang. Har gått sånn i en uke nå. Håper det skjer noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 dager over termin, og over en uke med sterke, hyppige kynnere om natten som bare gir seg hver gang.. Fikk konstantert 1 cm åpning i dag.. Skal så smått bli satt igang i løpet av uka med litt modningsremedier.

Skrevet

3 dager over ul termin, mens termin var 3 april så kan jo håpe den slår til i natt med fullmåne og greier. Ellers kjenner jeg litt mer kynnere og endel mensenvondt om natten...og forferdelige kramper i beina. Er ganske utålmodig men klarer nå å fylle dagene så langt. Tror påsken blir verst, kan jo ikke reise på fjellet så blir nok noen lange dager hjemme. I går ompakket jeg fødebagen...da har du god tid ,-)

Skrevet

jeg er ei uke over menstermin, og - 1 dag over ultermin, kjenner ABSOLUTT INGENTING!! Og det er leeenge siden jeg har fått såå mange sms på så kort tid *hehe*, alle er så gira om det skjer noe.

våkner om natta og tror at vannet har gått, men det er bare innbildning.. trodde aldri jeg skulle gå over.. men det er visst vanlig når man er førstegangs..

håper på at det skjer noe snart så jeg kan bli ferdig, er litt redd for fødesmerter i tillegg.. og for hver dag som går så tror jeg at barnet kommer til å bli enormt =)

¨

men klamrer meg til fullmånen da..

Skrevet

2 dager over UL termin, menstermin i morgen. Er 2 gangs - har hatt sterke kynnere i 2 uker. Går til modningsakupunktur. LEI!!!!!!

Skrevet

tre dager over, kjenner iiingentiiing....tror ikke det kommer til å skje noe, blir satt i gang neste torsdag tidligst.....sucks!!

Skrevet

Jeg er også tre dager over, skal til jordmor tirsdag og så overtidskontroll onsdag så da blir det vel tidligst torsdag på meg også. JM sa "Kanskje du ikke trenger timen tirsdag?" Man kan jo håpe men forbereder meg på det verste...dvs laaang ventetid på utålmodig sjel. Skuler på vognen som står klar og kan ikke vente til å ta den i bruk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...