maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 har lagt på meg 3,4 kg på en mnd.... vææææ syns det var mye jeg. Har til nå lagt på meg like mye som jeg la på meg i hele forrige svangerskap, og har enda 15 uker igjen.....
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Nei, jeg synes ikke det er så galt. Sist jeg var hos jordmor, da var jeg 23+4 uker på vei, hadde jeg gått opp 1,5 på to uker. Spurte jordmora mi om dette var mye og fikk til svar at det var egentlig helt greit. Ungen begynner å legge på seg mer fremover og noe væske vil en få i kroppen + mer fostervann. De siste 3 ukene (etter at jeg var hos jordmor sist gang) har jeg gått opp 0,7 kg. En vil legge på seg i rykk og napp, noen ganger mye og andre ganger mindre. Og så lenge en har et normalt, sunt og variert godt kosthold og er aktiv, og det ikke er mistanke om f.eks. sv.skapsforgiftning, må en bare "ta til takke" med de kiloene en får.
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 2. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2007 Ja men jeg er ikke så veldig mye i aktivitet, sliter med bekkenlåsning, har blitt 60 % sykmeldt, så da sitter jeg veldig mye i ro. Hadde blodtrykk på 105/55 Jern på 17 urin var 3+ så den ble sendt inn for testing, så jeg håper den blir bedre at det ikke utvikler seg til sv.skapsforgiftning...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå