Mamma til 3 <3 Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Er litt i villrede om hva jeg skal gjøre. Lillegutt har de siste 3dagene vært veldig forkjøla og hatt litt feber de siste to dagene. Han skal sove hos meg hele tiden,og gråter mye. Han har fått paracet 2 ganger i løpet av disse dagene,noe som har hjulpet en del. Han har noen hovne kuler inni munnen,så jeg mistenker tenner,men er det nødvendig å kontakte lege for dette? Jeg husker så dårlig fra da storesøsteren hans var så liten:) Han har våte bleier,så han får i seg nok væske hvertfall. Han begynte å bli litt bedre i går,men i dag så var han like ille igjen. Tenkte jeg skulle vente til i morgen å se hvordan formen hans ble. Så eventult ringe legen før 8 og få en akutt time. Høres det bra ut?
Cilla m Neo;) Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 ja høres flott ut, en tur for mye er bedre enn en tur for lite, det fikk jeg erfare da en lege sa at minsten hadde et virus, hadde hoste og ikke spiste, var tungpustet.....fastlegen min konstaterte at det var astma... god bedring m den lille:D
Monemokk Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Gjør som magefølelsen sier - mor kjenner barnet sitt best. God bedring !
gullskattmamma Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Sånn ville jeg også gjort det. Håper han blir frisk igjen snart! God bedring!:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå