afrodite79 Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 tror jeg skal investere i dette, noen som har en å anbefale og hva koster den?
Gjest Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Jeg har medela sin, og har vært fornøyd med den (men har ikke prøvd noen andre da, så..) Jeg har den doble, kostet vel rundt 1100,- (tror den enkle er rundt 600)
Gjest Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Kjøpte medela på apoteket. Kostet 800, tror jeg. Er fin den, bråker litt, da. Du kan ha den i stikkontakten eller den kan gå på batteri. Kan også gjøres om til manuell pumpe.
afrodite79 Skrevet 2. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2007 hva er forskjellen på enkel og dobbel? litt grønn på dette... hvor kjøpte du den?
Tinky82 Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Har medela mini electric. Kjempefin! Veldig glad for at vi kjøpte den tidlig...Koster rundt 750 på apoteket. Det som er litt dumt, er at man ikke får tak i flere flasker og tilbehør og sånn her til lands, ikke som jeg har sett iallefall. Men på baby-butikken på Svinesund har de utrolig mye medela utstyr! Fikk kjøpt en pakke med 3 ekstra flasker til pumpa mi...Kosta ca 100 kr:)
Gjest Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Jeg kjøpte min i Bergen, på Fana Medisinske (eller noe sånt) på Nesttun.. Men tror de selger på apotek, babybutikker etc og. Med min doble, kan man pumpe begge puppene samtidig (i alle fall i teorien, jeg tar en og en.. )For meg hadde det nok holdt lenge med en enkel..
selfangerkjerringa Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Har aldri brukt elektrisk selv, men har to venninner som begge anbefaler medela swing på det varmeste
Gjest Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 Jeg har medela swing og er veldig fornøyd med den. Kan brukes på strøm og batteri. Kostet 1100 tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå