beentheredonethattwice Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Gikk over i uke 11+0 idag. Ikke lenge før jeg er over de 12 ukene. Gleder meg nå!!!!
Gjest Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Hei:-)Jeg skifter også på mandager, men er fremdeles litt forvirra over hvordan ukene regnes...Har seks fullgåtte uker, er jeg da 6+1 og i min sjuende uke nå?
oktobernr2 Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 He,he.. du er ikke alene om å bli forvirra over de ukene....jeg er andregangsgravid og sliter like mye med de ukene nå som forrige gang. 6+1 er uke sju ja,sånn har jeg også oppfattet det. Jeg skifter også på mandager, i dag er jeg 13+1, og i uke 14...er faktisk uke 14 på kalenderen også,så det er lett å vite hvilken uke jeg er i =)
lillemor og lillebror Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Jeg skifter også på mandager. Er 9+0 i dag.
Gjest Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Jeg skifter også uke på mandager. I dag er jeg 8+0, i min 9ende uke. Jeg gleder meg til vi bikker over på 3 mnd.
lima78 Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 jeg skifter på onsdager.. det var det som var første ukedag av min siste mens.. er ikke det riktig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå