Gå til innhold

Hvem skifter uke på mandager???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk over i uke 11+0 idag. Ikke lenge før jeg er over de 12 ukene. Gleder meg nå!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-)Jeg skifter også på mandager, men er fremdeles litt forvirra over hvordan ukene regnes...Har seks fullgåtte uker, er jeg da 6+1 og i min sjuende uke nå?

Skrevet

He,he.. du er ikke alene om å bli forvirra over de ukene....jeg er andregangsgravid og sliter like mye med de ukene nå som forrige gang. 6+1 er uke sju ja,sånn har jeg også oppfattet det.

Jeg skifter også på mandager, i dag er jeg 13+1, og i uke 14...er faktisk uke 14 på kalenderen også,så det er lett å vite hvilken uke jeg er i =)

Skrevet

Jeg skifter også på mandager. Er 9+0 i dag.

Skrevet

Jeg skifter også uke på mandager. I dag er jeg 8+0, i min 9ende uke.

Jeg gleder meg til vi bikker over på 3 mnd.

Skrevet

jeg skifter på onsdager.. det var det som var første ukedag av min siste mens.. er ikke det riktig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...