Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så nå synes jeg det er på tide lille jenta melder sin ankomst... :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 8 dager på overtid... Skikkelig kjipt! Venter og håper og håper og venter... Vi får håpe at det skjer i kveld... Har du fått overtidstime på sykehuset eller? Jeg har fått time den 9. - èn hel uke til!! Må bare satse på at det skjer noe før den tida... Syns 15 dager er lenge å gå over!!

Skrevet

15 dager overtiden?skal man gå så lenge da?tenkte en ble satt igang på dag 14 på overtid jeg.Jajaj...får håpe den kommer snart til dere begge to.Lykke til

Skrevet

Jeg er 8 dager over termin nå. Passe lei, og rimelig lei av alle kjerringråd som ikke virker...Eneste fordelen er at det er sol ute, og jeg begynner faktisk å bli litt brun, etter å sittet mye ute i sola.

Skrevet

Jeg har overtidstime på påskeaften, men vi ringte igår og "sutret" oss til å få komme inn en tur idag.

Skal få ny vekstestimering og samtale klokken to ang. denne overtiden, så det blir spennende å høre hva de har å si til godt.

Jeg er ikke spes. fortrolig med å gå så lenge over tiden som jeg gjør nå... *sukk* Og ihvertfall ikke når de plutselig ga meg beskjed om at jenta kommer til å bli et sted mlm 4 og 4,5 kilo...

Skrevet

Jeg har overtidstime 1. påskedag. Og JM mente at de sikkert ikke kom til å sette i gang da, men vente til mandag eller tirsdag.

Jeg var en tur på Ullevål i forrige uke, pga. av at jeg hadde kjent lite liv litt over et døgn. Tok da ctg og ul og alt var veldig bra. Jeg har også fint blodtrykk, urin etc. så da mente JM at det sikkert ikke var nødvendig med kontroll denne uka (hun har fri). Fastlegen trodde jeg kom til å føde for over en uke siden, så jeg har ikke noen ny time der heller. Føler meg litt overlatt til meg selv...Men må prøve å slappe av, så lenge det sparker skikkelig hver dag er det vel greit.

Skrevet

jeg er 2 dager på overtid nå og har time på sykehuset når jeg er 4 dager over termin.. synes d er rart dere må vente så lenge.. å man blir jo somregel ikke satt i gang den dagen heller man har time der..

Skrevet

Ulike sykehus har ulike "regler" og mange av dem følger denne 14 dagers regelen sin til punkt og prikke, selv om det begynner å komme informasjon om at det kanskje er best å sette i gang ved 41 uker. Mens andre sykehus er litt mer fleksible...Både Ullevål og Ahus er nøye på disse to ukene. Høres ut som om du er heldig.

Lykke til!

Skrevet

men vet jo ikke helt når jeg evt blir satt i gang da.. men mener de er begynt å sette i gang før d er gått 14 dager hær..

Skrevet

Da tror jeg jammen ting er igang her... Strippingen gjorde nok susen for min del... *krysser fingrene for at ting ikke stopper opp*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...