Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Silblør jo.. Har ikke hemorider, bare så det er sagt... Hva skal jeg gjøre med det?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Kan være du har innvendige hemorider. Men kan også være andre tarm sykdommer. Jeg syns du bør ringe lege. Er ikke normalt dette. Lykke til
Mayken Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Sikker på at du ikke har hemorider? De kan jo være innvendig og du ikke kjenner noe til dem. Er vel ikke så mye annet å gjøre enn å kontakte legen din vil jeg tro.
Tinky82 Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Kan være en sprekk/rift også. Jeg har slitt i over 7 mnd, skal til undersøkelse på sykehus om noen uker...Men jeg har vondt også da. Hør med legen din:) De sier jo sånn at hvis det er friskt rødt blod, er det ikke farlig. Er det mørkere, er det verre...
Jente19*31.01.07* Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Jeg blør også.. ER innmari vondt i tillegg, det er ikke mye blod, men det er veldig friskt.... Kanske dumt spørsmål, men hvordan skjekker man at man har hemorider?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 det kan hende at du burde drikke mer enn du gjør, slik av avføringa ikke blir så hard. det er lett at det blir litt rifter hvis du bajser gråstein :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå