Gå til innhold

Politiannmeldt....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo har en datter fra før som han ikke har kontakt med pga biomor, hun er psykopat. Men vi har alltid gitt jenta jul og bursdagpresanger.Janta hadde bursdag her om dagen, og mora tok fra jenta si gavene hun hadde fått av oss, leverte dem tilbake, og politiannmelte oss....(sier hun)...

Hvor sykt er ikke det sier jeg.... at hun har hjerte til å ta gavene fra jenta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anmeldt for hva? Har han besøksforbud som han har brutt ved å sende gave da eller? Kjenner til psyko-mødre, vi har en sånn her og...

Skrevet

nei, har ikke besøksforbud eller noe. Er vel vi som skulle hatt det mot henne. Var heller ikke vi som leverte gavene til jenta heller, men noen andre.... Så har ingen anelse på hvorfor vi liksom skulle være annmeldt. ¨Viser bare hvor syk mora er.... Men tenk hvor hjerterått da..TA gavene fra datteren sin....skammelig!

Skrevet

Sjekk med politiet om dere virkelig er anmeldt, og få det evt protokollført som en trussel fra henne at dette var gjort. (Tror det skal gå an). Hun må jo være alvorlig syk... hadde det vært mitt barn tror jeg at jeg hadde kjempet hardt for å få tatt fra henne foreldreansvaret. Iallefall dersom det er flere ting som indikerer at hun ikke er god i hodet sitt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...