Maud Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Jeg sitter på kontoret og har egentlig mange småting jeg burde gjort. Nå er det stille, de fleste har ferie og det er mulig å ta tak i alt rotet som ligger her og burde vært ryddet på plass. Smårapporter som skal ferdiggjøres, papirer som skal i riktig perm osv. Det er tungt å komme i gang, så jeg tenkte jeg skulle dibbe litt i stedet. Her er det imidlertid stille, denne uken kan jeg ta på meg å være referent ;-) Det betyr vel at det er meningen at jeg skal gyve løs på bunkene med papir det da...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Her også, jeg er den eneste i firmaet på jobb, men heldigvis er det flere firmaer i samme lokaler, så jeg er ikke helt alene:-) Har også mange små ting som jeg kan holde på med, men motivasjonen er et annet sted kjenner jeg, hjemme og kose meg i solen-stedet:-) Men jeg skal prøve å vri ut en slående tekst til en kampanje nå, så får vi se hvor bra det blir;-))
Tiggywinkle Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Ha en dag på jobb, damer. Jeg skal en tur til byen, spise lunsj i solen med to gode jobb venninner. Deilig.... Men barnehagen er sengt disse dagene så det blir vel ikke så mye å sitte i ro. Mer løpe etter en nysgjerrig 2 åring:-)
Maud Skrevet 2. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2007 Du får kose deg du som kan det, med venninner, kafé og sol. Eia var det meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå