Gå til innhold

Hvilken vogn har dere kjøpt jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv kjøpte jeg Basson roma III vogna.Er kjempe fornøyd med den.Lillegutt som skal bli storebror i juni har allerede prøvd sportsvogna og virker som om han digger den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, god morgen!

Har også kjøpt basson, duovogn. Kjempegod plass. Av erfaring ville jeg ha en stor vogn denne gangen!

Lykke til videre! ;)

Ha en fin dag! ps. hadde termin på fredag. Skal ha en jente til! ;)

Skrevet

Da håper vi det slår til på fredag sånn at du kan få lillejenta di og kan gå ut å trille i den tøffe vogna:)

Skrevet

Hehe. Jeg HADDE termin på fredag 30mars. Så nå går jeg bare å venter! Er så sliten og lei! hihi. Men noe må da sje snart. Håper før påsken. Kjedeli å ligge på sykhuset når det er fri og ferie! ;)

Skrevet

Vi har kjøpt TFK joggster twist:) Har ikke pakket den ut enda da...

Skrevet

Vi har kjøpt maclaren mx3. er en kombivogn. har gått noen prøveturer i stua og øvd meg på å legge den sammen. Ok. øvde bare en gang for det er så enkelt :-)

Skrevet

Vi har kjøpte en pent brukt søskenvogn, med en bag som er vendt mot oss (som siden kan tas ut). Vognen har 2 svingbar hjul foran. Da vi ikke har bil er vi avnhengig av en god vog som begge jentene kan sove i (eldste fyller 2 rundt termin).

Har en Qvinny 3 hjulsvogn jeg kommer til å bruke når bare jeg og den nyfødte skal på tur ellers :-)

Skrevet

Vi har også kjøpt Basson Roma. Har ikke fått prøvd den noe da enda selvfølgelig, men tror den er bra. Mange er fornøyd med den. Blir spennende å se hva vi synes.

Skrevet

vi har kjøpt simo kombivognen her.Håper vi blir fornøyd med den.

Skrevet

Quinny freestyle comfort 3xl. Rød og fin! Gleder meg til å prøve den!

Skrevet

Emmaljunga Smart Duo. Er ikke i bruk ennå dessverre, men snart nå :-).

Skrevet

Har kjøpt Teutonia Prestige duovogn---

Skrevet

Vi har kjøpt Simo kombi.

Er ganske stor, men føles veldig solid.

Skrevet

Simo kombi her å... 2006 modell på halv pris...:)

Skrevet

vi har kjøpt emmaljunga duo edge=)

Skrevet

Simo kombi her også:-) sort med grått trekk (2007)..

Skrevet

Bugaboo chameleon i grå og beige.

Skrevet

Vi har også kjøpt simo kombivogn. Virker kjempe årleit:)

Skrevet

Vi har kjøpt Emmaljunga City Cross med Citybag til. Håper vi blir fornøyd!

Skrevet

Vi har kjoept OTH Urban Jungle i roed med svart bag. Har bare proeve kjoert den hjemme, men tror jeg kommer til aa bli fornoeyd med den:)

Skrevet

Vi har kjøpt Bebe Confort High Trek + Windoo-bag. Veldig fornøyd foreløpig. :)

Skrevet

Vi har en Basson Roma fra storebror var liten... Og er knall fornøyd med den... Det er jo en grunn til at den blir mer og mer solgt rundt om kring nå.... Den er rett og slett god!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...