PlinkiPlonk Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 De er ikke så sterke ennu, men sterke nok til at jeg ikke får sove:( Begynte i 01-tia i natt, og kommer med 10 min mellomrom, men varer bare ei kort stund. Vet av erfaring at det blir mange ganger verre, så jeg tar det med ro enda. Flere som kjenner noe, er jo fullmåne??!!
Froske Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 ÅH, så spennende, håper de tar seg opp og at det skjer noe stort utover dagen! Lykke til! Jeg får heller ikke sove, og sitter her og venter, 6 dager før termin... Håper fullmånen har effekt på flere av oss! (o:
Mjaubeibi! Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Ååee nå blir jeg litt misunnelig! ;oD Vil også at det skal skje noe...! Hadde termin i går, men går fortsatt bare og venter - jaja, får satse på fullmåne effekten i kveld da Masse masse lykke til til deg! :)
Gjest Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 HMMMMM! Hei du! Du blir før meg da! Urettferdig! hihi. Jeg hører vel da snart fra deg! Lykke til!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Oi så spennende:) Ønsker deg masse lykke til!
@nita+Sebastian Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Så gøy. Lykke til. Da blir det masse kos for deg i påsken )
shayan_jente_04.04. Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Lykke lykke til...du er sikkert på sykehuset nå. denne fullmånen hadde ikke noe effekt på meg selv om jeg har 3 cm åpning.... grrrrrrrrrrrrr
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 hvor morsomt da. Har du dratt på sykehuset nå? send oss litt fødestøv til fullmånen i kveld da!!!
jubaloooo med to stk Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 spennende! kanskje du er på sykehuset nå? lykke til! vil ha fødestøv jeg også!
PlinkiPlonk Skrevet 2. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. april 2007 Jeg er hjemme ennu!! Har "hestesovet" litt mella riene i morrest, ble så himla trøtt...Gikk i dusjen, og der gikk den berømte slimproppen gitt. Ble faktisk litt redd da, måtte dra den ut:( Så nå skal jeg pakke bagen til jenta mi, hun skal til bestemor, også må jeg begynne å tenke på å pakke min, er litt treg. Så nå får jeg håpe og ønske dere alle fødeklare, att deres fødsler starter og idag. Må jo være noe med fullmånen. Lykke til alle, og stooor klem og masse fødestøv fra meg*************************************************************************************************************************
Lone35 =0) Skrevet 2. april 2007 #11 Skrevet 2. april 2007 Masse lykke til!! Smertestillende støv sendes deg*************************************************************************************************************************** Klem Lone
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 2. april 2007 #13 Skrevet 2. april 2007 Lykke til heksamor =) Kanskje vi sees på sykehuset senere idag/kveld =) har planer om å føde snart jeg også,etter å ha gått med kynnere/svake rier og 2-3cm åpning siden torsdagen,så satser jeg på fullmånen ikveld =) Lykke til hvertfall=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå