Gjest Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Jenta mi er så sinnsykt morgenfugl. Hun sover fint fra 19.00 til 05.00, men da er hun lys våken. Har prøvd alt for å få henne til å sove igjen, men det er håpløst. HS mente jeg bare måtte akseptere å stå opp klokken fem, hun sover jo tross alt fint gjennom hele natten. Er enig i det, men 5 er veeeeldig tidlig. Noen som har noen tips til å få henne til å sove litt lenger? Kan nevne at jeg har prøvd å legge henne både senere og tidligere om kvelden, men hun våkner allikevel til samme tid hver morgen..
kriskross Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Hei! Vi har dessverre samme problemet her og. Lillebror på 7 1/2 mnd våkner klokka 5.... Legger han mellom 19-19.30. Vi har og prøvd det samme som dere og lagt tidligere og senere uten at det har virket. Har 2 fra før, husker at de og var sånn i en periode. Og mener å huske at det bare gikk seg til. Håper det går seg til denne gangen og. Men det er utrolig slitsomt mens det står på. Jeg vil gjerne og ha noen tips for at det skal gå seg til fortere ;-)
Meg og bøllegutta!! Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Mindre søvn på dagtid? Litt vann eller melk på flaske på morran? Kanskje hun er sulten og tørst?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Er 05 et resultat av at hun har sovet nok eller er det noe som skjer ute hos dere kl 05 (søppelbil, avislevering e.l.) Sov hun 18-04 før vi flyttet klokka til sommertid eller sov hun 19-05 da også? Hvis hun sov 19-05 på vintertid betyr det at dere allerede har flyttet døgnrytmen hennes 1 time i løpet siste uke. Fortsett å gjøre det samme en uke til så er dere på 20-06.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå