Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har ikke selv erfaring med det, men en veninne av meg fikk det problemet etter innføring med fast føde. Magen regulerte seg selv rett og slett etter en stund., klarer ikke helt å ta igjen hvor lang tid, men så lenge ungen har det bra og spiser og drikker fint så er det ingen fare med et par dager uten avføring. Men ring helse stasjonen i morra tidlig, jeg ringer dit når jeg lurer på sånne ting jeg er usikker på, like greit å mase en gang for myehehe

Skrevet

Tusen takk! Hun sutrer en del og er urolig... hun som ellers er så grei. Men hun spiser og drikker godt. Skal ta en tur innom helsesøster i morgen.

Skrevet

Jeg lager sviskepurè og har i grøten til vesla, hvis ikke blir hun forstoppet. KOker da sviskene en god stund med endel vann, har i litt fruktsukker for at den ikke skal bli så sur på smak, og moser det med stavmixeren til det blir purè. Jeg må gi henne dette hver dag for å forhindre forstoppelse, effekten kommer vel hvertfall ikke før det har gått èn dag vil jeg tro.

At du glemte tennene en kveld er ingen katastrofe ;o)

Skrevet

Tusen takk for gode råd! Da skal jeg se det an i morgen og ev. forsøke puree jeg også... Mulig avkoket jeg laget ikke var kraftig nok....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...