~Tjorven,overtid~ Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Vi holder på å pusse opp for tiden..måtte bytte ut noe på trappa ned til 1etg..pga. att Thea kunne krype under.. Men så skulle vi jo ha malt litt..men lurer på om vi kan male mens Thea er hjemme? Setter jo opp vinduer og sånt for lufting..men.. Noen som vet??
SaDa Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Lufter du godt så går det nok bra. Maler med barna hjemme jeg.. Hadde ikke fått gjort noe hvis barna skulle settes bort hver gang man skal male litt..
~Tjorven,overtid~ Skrevet 1. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2007 Ja,det er nettopp det jeg mener også Kan jo ikke sette de bort hver gang man skal gjøre noe.. Okay..da lufter jeg og maler i morgen!! Takk for svar forresten:)
Lilje74 Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Det kommer jo også an på hva slags maling man bruker... Kan være greit å si at man har spebarn i huset når man kjøpet maling. Noen hurtigtørkende mailng kan avgi stoffer over lengre tid etc. Husker ikke helt men undersøkte dette da vi pusset opp leiligheten vår da jeg var gravid. Enig i at det må gå helt fint å pusse opp og male bare man tar forholdsregler. :-)
Gjest Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Så lenge det ikke er oljemaling så går det nok fint så lenge dere lufter godt underveis.. Lykke til;-)
nickoline og supermann Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Hvis dere skal bruke oljemaling som blir finest burde dere alle sove borte noen dager. Vannmaling er ikke farlig, men greit å lufte ut litt. Kan jo likevel gi hodepine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå