Andrea05 Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Vil bare ønske alle sammen en god påske. kose dere med barna deres i det fine været jeg håper vi får. ta godt vare på dere selv da. klem
ZiaCam Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Tusen takk Ønsker alle en glad påsk jag også!!!!
2 søte Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 god påske alle sammen:) her regner det så finværet lar vente på seg men vi skal no nyte påsken likevel:)
Snuppa! Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Der er du Andrea05,vi har ropt på deg et par ganger og lurt på hvordan det gikk med daten?? Nysgjerrig vet du God påske til dere også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå