Lida28 Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 jeg er i uke 18, men synes ikke at magen er sånn kjempe stor.. har hatt noen venninner som var veldig gravide allerede da.
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Jeg er i uke 15 og begynner såvidt å få litt mage nå. Siste uka omtrent at det begynner å bli en liten anelse bulk og jeg tror ingen andre enn de som kjenner meg godt og vet om det kan se det engang. Jeg er også litt overrasket over hvor mye mage en del har, men det er så forskjellig fra kropp til kropp. Selv var jeg veldig tynn før jeg ble gravid så jeg tror jeg har brukt noen uker bare på å "fylle ut" meg selv. Gleder meg skikkelig til det blir en ordentlig baby-bolle jeg!
Gjest Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 I mitt første svangerskap fikk jeg ikke mage før uke 20.. men denne gangen kom den i uke 9-10... Glad jeg slapp unna den "ser bare tjukk ut perioden" over så lang tid som sist
Mamma til snart 4 Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 jeg har super gravid mage.. er i uke 12... fikk i uke 7. . .går kje an å sjule den en gang. ser ut som en 6 mnd mage. .
Gjest Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Har fått ganske godt med mage syns jeg =) er bilder på profilen min, men de er 1 uke gamle... har vokst mer jeg =) Folk sier ihvertfall at de ser det på meg... er 17+5.
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Jeg er 27+3 og begynner å anta en bra størrelse ja.
r r r Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Jeg er 13 uker på vei og har skikkelig gravidmage allerede. Litt slapp i muskler og slikt da... Og de gravide buksene gir jo magen akkurat den riktige gravide formen!
Lofotjenta og gull nr.5 på tur Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Alllltfoooor stooor mage....er i min uke 26, men det ser ut som jeg er fødeklar..... Huffsann ca. 3 mnd igjen...Jeg kommer til å eksplodere....
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 hvis du går inn og ser på bildene mine, ser du at magen min vokste kjempefort fram til uke 18. begynner på uke 23 i morgen og har ikke vokst siden uke 18. eneste er at den har fordelt seg lenger oppover også.
Gjest Skrevet 2. april 2007 #10 Skrevet 2. april 2007 Jeg er i uke 13 og har gravidmage:)) har ikke fått på meg de gamle/vanlige buksene mine på 7 uker! Men blir fort stor...er 4.gangsmamma...
Fabelaktiv Skrevet 2. april 2007 #11 Skrevet 2. april 2007 jeg er i uke 20 og har litt gravidmage og litt fettmage utenpå. Ser gravid ut npr jeg står - småfeit ut når jeg sitter.. Hater det max.. greit når man ser fin gravid ut men dette er no herk!
ninen Skrevet 2. april 2007 #12 Skrevet 2. april 2007 Jeg har akkurat begynt på uke 21 og har ganske stor mage, men jeg har nok lagt på ellers å. Har jo plutselig lagt på meg 6-7 kg og d kan ikke bare være magen..Jeg har også litt polstring utenpå magen selv om jeg ikke er overvektig. Bare vent- megen spretter plutselg ut. :-)
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 2. april 2007 #13 Skrevet 2. april 2007 jeg har hatt mage siden uke 10!!! er nå 14+0. og mange trur jeg er lenger på vei enn jeg er..
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 2. april 2007 #14 Skrevet 2. april 2007 glemte å si at d er bilder på profilen min..
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. april 2007 #15 Skrevet 2. april 2007 har noen bilder på profilen... Er i uke 14, og har muligens blitt litt større siden uke 12:) +1 kg
*RutIetutt* Skrevet 3. april 2007 #16 Skrevet 3. april 2007 Jeg er 24 uker i dag og syns selv jeg er kjempestor - og får høre det stort sett hver dag også...( Er stolt av magen min og elsker å være gravid (tross alle plagene), men det kunne vært kjekt å slippe de "oj, du er jo dobbelt så stor som jeg var" - kommentarene hele tiden.... Magen er mye lavere og bredere enn den var første gangen, så jeg tror jeg føler meg mye større enn jeg er også, kanskje...skal på kontroll om en uke, så da er jeg spent på sf-målet.... Har allerede begynt å få vann i kroppen og har gått opp ca 6 kg:o(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå