Gjest Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 tenkte eg skulle prøve dette i kveld... noen som har erfaringer med at dette starter fødsel??
snartmammapåny Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Satt i ca 25 min i sta... MAserte brystvortene litt i tillegg med flaskene. Ingen sterke rier ennda da, men fikk noen kraftige kynnere i sta... Men det hjelper jo fryktelig lite...
Gjest Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 de kynnerne kan jo være med på å modne da...? og kan vel etter en stund gå over i rier?? men kordan merker du forskjell på kraftige kynnere og rier da?
snartmammapåny Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Har hatt kraftige kynnere i ganske mange uker, så ikke godt å si om det var flaskene eller bare "vanlig".. Men er godt mulig det var varmen;) Aldri hatt rier så aner ikke hva som er forskjellen egentlig, men tror nok at rier er MYE vondere;) Kraftige kynnere kjennes ut som vanlige kynnere, bare litt mer kraftige.. Vanskelig å forklare;)
Mirakelungen Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 tror at ungen kommer når den vil komme alt annet er er tidsfordriv
Gjest Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 noe må man nå finne på mens man venter, mirakelunge i magen.. hehe..
Gjest Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 janei.. eg vet ikke ge heller,, hehe.. men det sies jo at varme flaskene skal utløse et eller ant hormon da.. det samme hormonet som blir utløst når fødselen starter eller noe.. hehe, men er ikke helt sikker på om det var sant da..synes bare eg hadde lest det en plass..
Silar Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 Jeg har lest et eller annet sted at det er bevist at sex og stimuli av brystvortene bidrar til å fremskynde fødsel hvis det er modent nok . Søren at jeg ikke har linken så kunne jeg lagt den inn her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå