Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Jeg og min kjære har snakket frem og tilbake o,m det å få en baby sammen, han gir utrykk for at han vil, men samtidig som han ikke er helt klart. Jeg er veldig klar, og vil virkelig ha ett barn med han. Men Det som er frustrerende er att ene dagen har vi ubeskyttet sex, og han sier han vil, og dagen etterpå så er det på med kondomen, for da har han fått l,itt kalde føtter. Så begynner han igjen etterpå å ta opp temaet om å få ett barn flere ganger om dagen. Blir kjempe forvirra og fortvila av dette... Nå er han på foretningsreise, så håper han får tid til å tenke lit igjenom hva han egentlig vil... Er dette vanlig hos dere menn? Er det noen av dere som har følt dere helt klar?
Pappaen Til Martine Skrevet 5. april 2007 #2 Skrevet 5. april 2007 Nei jeg tror ikke det er vanlig med det kan jo skje. jeg hadde ikke noe kalde føtter, vi bare sa at la oss gjøre det og det gjorde vi nå 9 mnd etter så har vi fått ei flott lita jente. jeg var definitivt helt klar for det og jeg er bare 21 år. og vi stortrives med det nye familie medlemmet.
Fridulf Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Pappaen til Martine.... du er en kjempegutt og kjæresten din bør være stolt. Gratulerer med lille Martine. Hun er kjempeheldig! Du tar virkelig del i livet hennes!
Gjest Skrevet 9. april 2007 #4 Skrevet 9. april 2007 hei rita19 kom over dette innlegget som kjærsten min hadde skrevet.. hihi.. ja jeg er stolt.. super heldig som har en sånn gutt.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #6 Skrevet 11. april 2007 Veldig vanlig. Jeg er klar for å få barn, men ikke klar til å bli pappa....øhm. Lett å ønske seg et barn, noe helt annet er å ofre alt en må ofre når en blir pappa. Er ikke bare lett for en pappa heller skal jeg si deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå