Gjest Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Sier dere det, til mannen deres? Til barna deres? Til stebarn...?
♥2 små gull♥ Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Sier det til mannen og barnet vårt, de jeg virkelig elsker. Kunne ikke falle meg inn å si det til stebarn.
freebird Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Jeg sier det til alle, både mannen min, datteren min og stebarna mine. Og jeg sier det fordi jeg mener det. Før sa jeg bare "Jeg er glad i deg" til stebarna mine, men så begynte de å si "Jeg elsker deg" når vi sa godtnatt, så da sier jeg det tilbake. De er veldig kosete og kjærlige, så det er helt naturlig for meg både å si det og mene det. )
Gjest Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Elsker deg sier jeg bare til mannen min. Gla i deg elsklingen min sier jeg til barna mine. Stebarna har jeg desverre ikke noe godt forhold til så de sier jeg i grunn ikke noe sånt til når jeg tenker meg om.
lbml Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 "Elsker deg" sier jeg kun til mannen min. Sier "gla i deg" til barna mine. Desverre har jeg ikke godt nok forhold til min stedatter til at jeg kan si det samme til henne.
♥2 små gull♥ Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Hvordan tar barna dine det? Kan ikke skjønne at det er mulig å elske andre sine barn like høyt som sine egne. Å si at man elsker noen er den sterkeste kjærlighetserkleringen man kan si, det er ikke noe over det liksom. Jeg tror jeg hadde følt meg mindre elsket om min mor ga like sterke kjærlighetserkleringer til andre sine barn som til meg, JEG skal jo være noe spesielt for MIN mor... hun skal ikke kunne elske noen like høyt som meg, sitt eget kjøtt og blod. Syntes det blir helt feil, ovenfor barna dine, å uttrykke din kjærlighet på samme måte til stebarna. Stebarna har en mor som elsker de over alt på jord, ingen kan erstatte den plassen.
freebird Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Jeg tror på ingen måte at min datter vil føle seg mindre elsket av at jeg uttrykker kjærlighet til hennes søstre! Nå er hun bare 8 mnd, men hun elsker dem allerede selv, hun stråler jo opp hver gang de er i nærheten. Når det er sagt så sier det seg selv at jeg aldri kan elske stebarna like høyt som min egen datter, men jeg ser ingen grunn til å tydeliggjøre det ved å si "Jeg elsker deg, men jeg er bare glad i dere to..." Jeg vil alltid ha et spesielt bånd til min datter, akkurat som mine stebarn har et spesielt bånd til sin mor. Det forhindrer oss ikke fra å være veldig glade i hverandre av den grunn! Og når de sier "jeg elsker deg" til meg, ja da gjengjelder jeg det. ) Det er ikke nok kjærlighet her i verden, jeg deler det gladelig ut til alle mine kjære!
ana baroma Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 Sjelden jeg bruker sterke ord, har aldri vært vant til det. Så "elsker deg" er forbeholdt mannen min. Jr (stesønnen min) sier jeg at jeg er glad i, og det barnet i magen aner jeg ikke. Får ta det som er naturlig:) Jeg regner med at jeg vil føle en anderledes kjærlighet til det barnet som er i magen enn stesønnen min, men det betyr ikke at jeg er mindre glad i han for det:)
ostekaka Skrevet 3. april 2007 #10 Skrevet 3. april 2007 Jeg føler det er litt unorskt å gå rundt å si "jeg elsker deg", mellom barn og foreldre. Har selv aldri sagt det til mine foreldre, og de sier det heller ikke til meg. En gang i ny og ne har det vel blitt sagt "jeg er glad i deg", som jeg personlig synest passer bedre sånn til dagen. "Jeg elsker deg" er for meg kun mellom mann og kvinne. Det er typisk anglifisering dette love this and that, de har en helt annen bruk av store ord og superlativer, der de bruker fantastic, brilliant og excellent i annenhver setning. Men jeg er sikkert litt konservativ av meg.
katia76 Skrevet 14. april 2007 #11 Skrevet 14. april 2007 Jeg sier det til mannen. Til stebarnet har jeg ikke så nær kontakt men håper det blir bedre.. Til babyen sier jeg at jeg er glad i, føler å si *jeg elsker * er noe jeg sier til mannen, ikke barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå