shayan_jente_04.04. Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 hadde helt glemt at cola kan hjelpe til å starte fødselen....min mor fikk den beskjeden den gangen jeg var i hennes mave, og det hjalp, vetoxo om flere....men da må du være moden og ha åpning..... sitter selv og bælmer en halvannetliter med cola nå + at jeg satser fult på fullmånen! nå har jeg prøvd alt som er, så colan og fullmånen er mine siste trekk, funker ikke det så gir jeg opp!!!!!
Heidi med to gutter + spire Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 sitter å drikker cola nå etter råd fra deg..... liker ikke cola, men er på glass nr to nå.... men fyfader så aktiv lille gutt ble i magen ! Håper dette fungerer....skal ut å gå en tur etterpå og avslutte kvelden med sex....
shayan_jente_04.04. Skrevet 1. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2007 he he...da er vi 2! jeg og liker ikke cola, men må jeg så må jeg...den sexen syns jeg ikke funker på meg....i går gikk jeg kanskje 3 over det også km lang tur, stimulerte brystene, tok i bruk d****** og spiste kanelstrødd på eple....ok, i dag har jeg 3 cm åpning ( var på sykehuset tidligere i dag ) så håper at den colan klaffer....nå har jeg drukket 3 galss med cola skal ta 2 til før jeg legger meg.... vel heidimor, ønsker deg lykke til! tvi tvi for oss begge!
Heidi med to gutter + spire Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 jo takk i like måte! skal ut å gå tur nå! hehe. Håper det blir baby på oss i natt...... Har prøvd alt av kjæringråd,men ingen baby enda! Tvi tvi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå