Gå til innhold

Hva tror dere at dere får i MORGENGAVE?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Je håper jeg våkner med min mann ved min side. Er ikke han der har vi gått på en mega blemme.

Men innerst inne håper jeg jeg får enten et fint smykke eller en reise. Vi har ikke tenkt oss på noe bryllups reise enda. Vi tar det litt senere når vår lille datter er blit itt større.

Skrevet

Har ikke peiling, men jeg har sagt at jeg ikke ønsker meg sånn allianse-ring iallefall! Synes det virker litt pyton å få en ny sten hver gang det er noe! Og tilslutt kommer jeg ikke til å gå med den for da er jeg for redd for å miste den, som jeg garantert hadde gjort... Er ikke så opptatt av dyre smykker å sånn jeg, men en reise eller opplevelse hadde vært helt topp!! ;o)

Skrevet

Mitt høyeste ønske er å få en hund faktisk:-) Det har vi snakket om også... Kanskje det blir en felles gave til oss selv. Får se det ann.

Skrevet

Jeg vil helst ikke spekulere på det... Er dessverre litt for flink til å gjette hva jeg får i presanger, så jeg har begynt å holde meg langt unna alle gaver som er til meg... (Er så kjedelig uten en eneste overraskelse på juleaften...)

Men jeg har sagt klart i fra at jeg ikke vil ha alliansering...

Skrevet

Jeg ønsker meg faktisk alliansering... En helt spesiell en fra David Andersen som er håndlaget. Den er mye finere enn den de har på Thune o.l. Gifter oss 07.07.07 og ringen jeg ønsker meg har 7 steiner.

Skrevet

Jeg ønsker meg alliancering i hvitt gull m 3 stener

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...