Gå til innhold

Vi var ute og kjørte ett i natt vi...


Gjest

Anbefalte innlegg

Samboeren var ute på sitt utdrikningslag i går, han er ikke vant til å drikke. Emma er heldigvis hos svigers. Men, klokka ett måtte jeg kle på Sofie og kjøre til Oslo og hente han, han var så dårlig. Hun sov heldigvis hele veien.

Han spydde hele veien i bilen, og når han gikk ut av bilen hjemme, gikk han feil, han gikk rett ut på lekeplassen hos oss, fant ikke huset... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var veldig komisk...hehe...'

Han prøvde å virke edru når han gikk ut av bilen, så derfor gikk han med strake bein som en soldat rett fram og havna rett på lekeplassen. Ropte at han gikk feil, da snudde han og gikk til søppelkassene våre, der stod han en stund og lurte tydeligvis på hvordan han skulle komme seg rundt de...hehehhehe....Sto på trappa og lo av han, første gang jeg har sett han full!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe! synes jeg ser han:) Sikkert sånn jeg kommer til å være på klassefesten det. Leenge siden sist nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som om han har hatt litt av et utdrikkingslag... :o)

Håper han hadde det gøy før han ble så full at han ikke husker mer, da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe!! Stakkars mannen:)

 

Jeg husker fortsatt da mannen min kom hjem fra sitt utdrikningslag, kledd i rosa fra topp til tå (dvs stillongs og pologenser...stilig!), og satt på terrassen i en nydelig soloppgang og fortsatt var full og lykkelig sammen med kompisen! Lot han sove lenge, ja;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjempemorsomt, du gleder deg nok veldig til bryllupp nå Hilde? :)

Kjenner det kiler i magen når jeg tenker på hvordan det var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg begynner å bli litt stresset og nervøs nå, ja. Gleder meg veldig, har masse sommerfugler i magen. Men, bekymrer meg for alt av småting som arrangeres, redd jeg glemmer noe og slikt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...