Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i morgen 2. april og har til nå ikke hatt store plager. Heldigvis. De siste to-tre dagene har jeg hatt så vondt i skambeinet. Har jeg sittet en stund, klarer jeg nesten ikke gå. Stivner helt. Er det et tegn på at fødselen nærmer seg, eller er det bare fordi han ligger nede i bekkenet mitt og presser? Noen som har opplevd eller opplever noe lignende. Leter etter små tegn her:-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt lignende "plager", men jeg fikk beskjed om at det var begynnende bekkenløsning. Jeg har ikke termin før i slutten av mai da.

Tok 1 time hos naprapat og fikk litt massjasje(masserte setemusklaturen,merkelig nok), tøyde litt og knakk opp. Er bra nå :-))

Skrevet

Ei veninne av meg fikk akkurat det du beskriver 1 uke før hun fødte. Legen hennes sa dette var et tydelig symptom på at hun var i svangerskapets siste uke,altså at det ville skje noe i løpet av en uke. Det gikk 5 dager så hadde hun sin lille gullgutt i armene:) Lykke til:)

Skrevet

Hurra! Så deilig å høre. Da kan det hende det ikke er så lenge til. Tusen takk for svar jenter. Lykke til og god påske til dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...