*orginalt* Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Jeg har termin i morgen 2. april og har til nå ikke hatt store plager. Heldigvis. De siste to-tre dagene har jeg hatt så vondt i skambeinet. Har jeg sittet en stund, klarer jeg nesten ikke gå. Stivner helt. Er det et tegn på at fødselen nærmer seg, eller er det bare fordi han ligger nede i bekkenet mitt og presser? Noen som har opplevd eller opplever noe lignende. Leter etter små tegn her:-).
¤ my precious ¤ Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Jeg har også hatt lignende "plager", men jeg fikk beskjed om at det var begynnende bekkenløsning. Jeg har ikke termin før i slutten av mai da. Tok 1 time hos naprapat og fikk litt massjasje(masserte setemusklaturen,merkelig nok), tøyde litt og knakk opp. Er bra nå :-))
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Ei veninne av meg fikk akkurat det du beskriver 1 uke før hun fødte. Legen hennes sa dette var et tydelig symptom på at hun var i svangerskapets siste uke,altså at det ville skje noe i løpet av en uke. Det gikk 5 dager så hadde hun sin lille gullgutt i armene:) Lykke til:)
*orginalt* Skrevet 2. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2007 Hurra! Så deilig å høre. Da kan det hende det ikke er så lenge til. Tusen takk for svar jenter. Lykke til og god påske til dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå