#Aurora har tre gutter# Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Er førstegansfødende her og har fått slike magesmerter når jeg ligger på siden.Det er så vondt,nesten så jeg bare har lyst til og presse. Er det normalt?
shayan_jente_04.04. Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 hm...åssen smerter er det? er det murring? menslignendesmerter som kommer i takt og som er regelmessige? er det i maven eller ryggen eller begge steder?
#Aurora har tre gutter# Skrevet 1. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2007 vanskelig og beskrive smertene.Har aldri hatt mensensmerter så jeg vet ikke helt om det er det.Men det kommer og går.Det er i magen ja,ikke ryggen.
shayan_jente_04.04. Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 ok, det kan tydepå rier, men kan oxo være kynnere.... prøv og ta tia, hvis de blir veldig tette og regelmessige så er det rier og fødsel i gang! lykke til, oppdater meg da!!!!! sats på fullmånen du oxo! ps! vet du om du er moden eller om du har åpning eller om du har mista slimproppen?
Synne 18 & Lucas 2 Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 har det samme eg å=S vet ikke hva det er....
#Aurora har tre gutter# Skrevet 1. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2007 uff da...er jo litt tidlig her til meg da.Er akkurat 36uker i morgen.Tror ikke at jeg har mistet slimproppen,om jeg er moden eller har åpnig vet jeg ikke.Men som sakt så har jeg det kun når jeg ligger på siden.
shayan_jente_04.04. Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 hm...ok, det er sikkert ikke noe å bry seg om, men om du ser at de blir ille og ubehagelige så ta kontakt med føden!
gutt+jente+knøtt Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 Jeg får også ofte litt vondt i magen når jeg ligger på siden., Får kynnere og det er ubehaglig, litt vondt. Har hatt det slik i noen uker... Er like langt som deg, 36 uker i morgen.
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 Viss du reiser deg opp og går litt,er det der enda da? Rier blir ofte verre da. Jeg fikk beskjed på føden at ved rier kunne det være vanskelig å snakke.. De beskrives ofte som en bølge,begynner svakt,når en topp og avtar gradvis.Alt dette iløpet av 30-60sek.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 1. april 2007 #10 Skrevet 1. april 2007 Jeg får også vondt i magen når jeg ligger på siden. kjennes ut som om huden holder på å revne. Unngår bare å ligge på siden jeg da, er blitt litt bedre i det siste, men det hender fremdeles at jeg får vondt ved å ligge på siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå