Meg og bøllegutta!! Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Når har deres barn den siste luren på dagen og når sovner de for natta....... Vekte gutten som er 7 uker fra lur kl 20.00 ikveld for å prøve åfå han til å ta natta til mellom 21 og 21.30.......... Tror det er littb tidlig for han å ta natta kl 19 ca som ha da sovnet .........hmm............ var usikker på om jeg skulle vekke han eller ikke...... ¨Nå ligger han hvertfall stille i senga med smokken......... blir spennende å se om han sovner eller når han sovner blir vel mer riktig å si ; )
Gjest Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Gutten min er 2 mndr! Han har ikke noen strukturerte dupper på dagtid, han sover egentlig når det passer ham, men jeg prøver å ta trilleturer til faste tidspunkt! Men han sover sjelden etter 18:00, da er det bare kose-soving, altså at han ligger og lukker øynene og koser seg i mamma eller pappas fang! =) Så bader vi ham og steller ham for natta i 7-8 tida (alt ettersom hvor trøtt han er) og ammer og legger ham ned! Da romstrerer han i en times tid eller mer til han sovner! Koser seg med å ligge alene å kikke og prate! Men som du sikkert skjønner har ikke vi noen klare rutiner, men jobber med saken! =)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Hei:) Gullet mitt er 2 mnd i morgen. Han har helt til i går lagt seg sammen med oss rundt 23-24, men har siden han var ca en mnd, sovnet rundt åtte halv ni i vogga si på stua. Han har som regel våknet da jeg har skiftet bleie da vi har gått å lagt oss. Men han har sovnet greit etter amming igjen I går bestemte jeg meg for å legge ham i senga si kl åtte bare for å prøve... Han sovnet som en stein og sov til jeg la meg kl halv tolv. Når det gjelder soving på dagen så er det i hytt å vær Men det går som regel to til tre timer fra siste lur til natt. Storesøstra på to år fikk leggerutiner da hun var ca to mnd, og var også like "grei", hun la seg da kl halv åtte, og gjør det enda. Tror du bare kan la ham sove, om han sovner så tidlig jeg... Det skader jo ikke å prøve, går det ikke så gjør det jo ingen skade )
babygutt jan07&??nov10 Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 gutten vår er 11 uker, og har i ca tre uker nå, lagt seg mellom 7 og 8, og sover da veldig godt! Men han sover ikke så godt på dagen, og er nesten overtrøtt kl 7. Tror ikke det er noe i veien for å prøve å legge gutten deres tidlig, ikke verre enn at dere legger senere hvis ikke det funker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå