Gå til innhold

vil ikke spise eller drikke


Mirakeljenta08

Anbefalte innlegg

er det noe jeg gjør galt gullet mitt vil ikke spise eller drikke. spytter alt ut eller bre vrier på hode hele tide. vanskelig å få i han drikke må lure han. sies at han holder på med tenner men har vært sånn lenge(ikkefult så iille som nå?

noen som vet du noe. er sikklig bekymra. vil så gjerne at han skal spise og frikke som han gjorde før.

han er jo så aktiv og blid og fornøyd hele dagen så skjønner ikke det

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff da.. Har ikke vært borti det før, så har ikke noen tips å gi deg.. Men kanskje du kan snakke med helsesøster om dette?

Albert har vært litt sånn de siste dagene, pga tenner tror jeg, men har jo fått i han noe da. Evt bare youghurt el fruktmos. Hvor lenge har han holdt på da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen driver med si første tann, og holdt på sånn med mat og drikkenekt i nesten 4 dager. I fjorten dager spiste han dårlig. ørst n at han har starta å spise som vanlig igjen.

Ellers kan de ha sånne perioder også. Rett og slett matlei. Så lenge han er glad og fornøyd så:)

 

Jeg prioriterete drikke den perioden jeg. Og brødskalk som han fikk gnage på selv. (under oppsyn- ble litt ivrig:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sebastian har også hatt en periode der han har spist og drukket dårlig. Jeg fant ut at å avlede han med en bok eller en annen spennende leke, hjalp når jeg holdt på å mate han. Da bare gapet han opp og tok imot det som kom.

Håper det kan være til hjelp for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har slitet med tennene siden første tann for 2 mnd siden så ble han ganske syk med bronkitt og hard forkjølse også nå 4tenner som er på vei 2 er ute.

'har prøvd å avlede han men hjelper ikke stort for han spytter det bare uti igjen. får ta en tur te helsesøster.

så han er så ustabil med maten. men kommer seg vel etterhvert. men er ikke stort moro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten har hatt en lang periode hvor han har spist dårlig nå... Først var han forkjøla, så slet han med tenner og så var han syk igjen av en eller annen årsak. Hver gang han endelig begynte å spise med litt normale porsjoner så kom det et eller annet som gjorde at han spiste mindre igjen. Nå sist var han syk og spiste ingenting på en uke. Det eneste han spiste var pupp, men jeg hadde endelig fått redusert ammingen litt, så jeg hadde jo nesten ikke noe mat der... Så han hadde ikke så mye som en full våt bleie i døgnet engang. Jeg var jo kjempenervøs, så jeg oppsøkte legen to ganger. Men hver gang så sa legen at det ikke var noe å bekymre seg over, så lenge allmenntilstanden var så bra. Han er jo blid og fornøyd og kjempeaktiv. Så da behøvde jeg visst ikke bekymre meg... Og så for han ble bedre begynte han å spise igjen... Så det går helt sikkert bra, siden han er aktiv og blid hele dagen er det helt sikkert greit. Men om du er bekymret så ta en tur til helsestasjonen, så kan de berolige deg... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tror han har 6 eller 7våte bleier så får sikkert i seg nok væske. ja tror jeg gjør det sikklig bekymra mor. almenntilstanden er bra. han har hatt plager med trøske kan være det og så det er ganske vondt å spise så vi får se. tror jeg har prøvd alt. hjemmelga mat og men det e rikke pop.

ordner seg nok. må få ut mine frustrasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...