ninsoer Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 noen som begynner å kjenne noe?? selv ha jeg hatt endel mer kynnere i dag.. håper på at d er modning som skjer.. he he.. hadde termin i går.. satser på å ikke gå så lenge på overtid..
snartmammapåny Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Har ganske sterke murringer innimellom i mage og rygg. og så stikker det nedover. Men de kommer ikke særlig ofte da. Etter å ha hatt varmeflasker på puppisene en god ¨stund nå så har jeg hatt noen kraftige kynnere. MEN ikke noe som tyder på at fødselen skal være rundt hjørnet ennda...
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Kjenner ikke en dritt. Har 16 dager igjen til termin, fødte 12 dager før sist. Det jeg IKKE forstår er at jeg har vært plaget med kynnere siden uke 12 og nå plutselig så vips er alle borte. Utenom vanlige ting som tretthet, sliten og tungpustet så er jeg i tipp topp form....Litt smerter i ryggen når jeg står mye men ikke såpass at jeg skal klage! Hadde sex onsdagskveld og hadde en forferdelig natt med mye smerter og kynnere. Var på kontroll torsdag pga smertene, og fikk konstantert delvis moden og 1 cm åpning. Men ingen forklaring på smertene. Sex igjen i går, men ikke en eneste kynne etterpå..... Kommer til å gå leeeeenge over tiden denne gang, og få en kjempe unge slik at alt babytøyet jeg har kjøpt i str 50 ikke er passe!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Ikke en dritt, alt er som før!
Silar Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Jeg har mye kynnere, men så har jeg nettopp støvsugd masse også da. Og jeg har vært veldig plaget med kynnere og falske rier/mase-rier. Håper det blir til noe mer. Hadde termin i går... Blir kokko i knollen av dette her!
ninsoer Skrevet 1. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2007 ha oxo slitt med mye kynnere å i uke 35 ble de nesten borte.. å nå virker d som om de begynner å komme mye oftere i gjen.. men kan jo gå me kynnere i evigheter før noe skjer... ha jo ikke fått skjekket om jeg er moden.. siden jeg var innlagt i uke 32.. å da var jeg litt moden men full lengde.. spurte ikke hvor moden var..
Gjest Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 har litt murringer i korsryggen i kveld. har spist grøt med kanel nå og tenkte å prøve varmeflasker på puppene etterpå.. men vet ikke helt om eg tør.. hehe.. litt skummelt også da, vist fødselen starter.hihi litt nervøs eg..
shayan_jente_04.04. Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 har 3 cm åpning....ingen kynnere men satser på fullmånen!
mamafrika Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 Er en uke på overtid her og jeg aner ikke om jeg har åpning..men har kjent litt murringer de siste kveldene uten at det har skjedd noe mer. Skal varmeflaske på puppene hjelpe?? Dessuten har typen reist bort i tre dager og gitt meg beskjed om å holde den inne til han er tilbake...så jeg får vel spare disse gode rådene til onsdag..
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 1. april 2007 #10 Skrevet 1. april 2007 ikke annet enn tung i hode og litt nedpress og noen kynnere tror jeg..men ellers ikke noe annerledes enn vanlig..=(
PlinkiPlonk Skrevet 1. april 2007 #11 Skrevet 1. april 2007 Ikke en dritt!! 7 dager til terminen, men har en mistanke om jeg har ett innbilt svangerskap:)
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 1. april 2007 #12 Skrevet 1. april 2007 får ikke håpe at det er innbilt på deg... i så tilfelle blir det en h******* slankekur- ingenting gratis!
PlinkiPlonk Skrevet 1. april 2007 #13 Skrevet 1. april 2007 Hehe, vi får se om det kommer noe ut da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå