ava* Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Hva sier de som har greie på dette om det? tulla vår har spist en liten posjon grøt til kvelds fra hun var 5 mnd. Jeg lurer nå på om jeg skal begynne m et måltid til eller hvor lenge jeg skal vente m det? Hun er 6 mnd om 3 dager, og hun får ellers bare mm.
Sina-mor...;-) Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Du kan trygt gi henne ett måltid til med grøt. Gi grøt på formiddagen istedenfor pupp... Eller la henne få pupp etter at du har gitt henne litt grøt.. Jeg måtte gjøre det på den måten at jeg bytta ut ett puppemåltid med grøt. Eller du kan prøve å gi henne litt middagsmat som måltid nummer to? Det er også en god idè. HS sa til meg at når de er 6 mnd trenger de to måltider med fast føde.....
Blackstar Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Vet ikke om jeg har gjort det riktig men.... Jeg startet først med grøt når hun var 4 måneder. Etter 14 dager ca. innførte jeg middagsglassene (for de på 4 måneder er det jo bare grønnsakspuréer). Hun fikk smaksprøver først, så økte jeg etterhvert. Nå er tulla 8,5 mnd. spiser 2 grøtmåltider og middag. I tillegg får hun selvfølgelig MME.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå