Tone & Mari Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Kommer meg ikkje inn der eg... Noen flere som har samme problem
2 søte Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 ikke jeg heller, det er flere sider og jeg ikke kommer inn på, har hatt dette prob i flere dager nå...
Tone & Mari Skrevet 1. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2007 da er det altså ikkje maskinen min det er noe galt med... Prøver finne ut hvem vi kan klage til eg men det er ikkje lett.. Må jo være noe feil med siden her da
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Det er problemer på flere av klubbsidene. Både jeg og havfrue har lagt inn innlegg på ris og ros siden. Skal vel egentlig sende mail, men det har jeg altså ikke orket! ;P Juni eller var det juli klubben har hatt samme problemet og er oppe og går nå! Vi får satse på at noen tar tak i dette i morgen!! Jeg vil inn i trygge klubben vår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D
august igjen Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Jordmor Siri hadde innlegg på ris og ros om at de drev og tok bort gamle sider og derfor hadde fjernet for mye. Hun ba om at det som var savnet ble lagt inn som svar på hennes innlegg, og jeg har etterlyst klubben vår der - håper det ordnes snart:-)
Mersa og gutta <3 Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Jeg og har hatt det problemet i flere dager! Håper de ordner det fort! :-) Vi får holde til på denne tråden så lenge!
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Jeg har jo ikke fått vært innom siden siden (hihi) fredag og da rakk jeg jo ikke å svare på noe som helst. Føles som en evighet siden!! hihi Er blitt helt hekta på klubb siden. Har det skjedd mye med barna i mellom tiden?? Noen som har begynt å gå, tatt artium, fått seg jobb... hehe!!!!
august igjen Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 Jeg er veldig fornøyd med at Jesper ikke krangler ved puppen for tiden! I flere dager har vi fått det til flere ganger om dagen. Jeg begynte å bli litt småbekymret, men nå er det bare velstand:-)....så lenge vi pupper i fred og ro, vel og merke...med tv av, han er hekta på reklame:-D
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 Ja, pupp og tv er dårlig kombo. Pupp og samtale er også dårlig kombo. Pupp er egentlig best alene, mener Linea og helst når jeg nesten sover... Ammer så lite for tiden at det er like før jeg ikke gidder mer... Hun spiser jo fire faste måltider, pupp er bare en liten bonus nå og da... Men jeg synes jo det er hyggelig og foreløpig er det ikke noe som stresser meg. Jeg har bestemt meg for å amme så lenge hun har lyst, så jeg fortsetter vel med disse små måltidene en stund til, men nattpuppen skal vi snart bli kvitt. Den er helt unødvendig nå!! (streng mor!!)
Natteravnen* Skrevet 1. april 2007 #10 Skrevet 1. april 2007 Kom ikkje inn der igår iallefall, skal prøve no etterpå...
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. april 2007 #11 Skrevet 1. april 2007 KLUBB SIDENE ER OPPE IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPI!!!!!!!!!! Går og legger meg nå, men kommer sterkere tilbake i morgen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå