Håper snart.. Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Hei.. Vi har nettopp flyttet inn i et nytt rekkehus. I den relativt lille hagen skal vi lage en platting. Nå vet vi ikke helt om vi skal ha tre, stein/terrasseheller. Noen som har noen erfaringer?
mai-bebbis ble apriljente Skrevet 8. april 2007 #2 Skrevet 8. april 2007 Jeg vet heller ikke hva dere skal ha - mener ingen anbefaling - det må jo komme litt an på bruken.., men uansett hva du velger - ikke ha sand som underlag - velg subuss el så slipper du alle maurene
Leee Skrevet 8. april 2007 #3 Skrevet 8. april 2007 Jeg nabefaler fliser. Vi har to uteplasser, en i tre og en med røde fliser. Jeg syns fliser er penest, og de kan man jo få i så mange ulike varianter. Og så er fliser vedlikeholdsfritt og lettere å holde rent.
77modell Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Vi har treplatt og er veldig fornøyd med det. Men gubben min er jo snekker da:) Hadde vi skulle hatt noe annet hadde det blitt beleggnings stein i grå toner. Men velger dere tre platt så skru dekket, ikke spikre! Spikrene har en tendens til å "komme litt opp" etter en stund, noe dritt å tråkke på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå