Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Har lyst til at barnet mitt skal gå i en barnehage med fokus på fysisk aktivitet - gjerne yoga. Bor i Trondheim. Tips?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 yoga for barn?!?!??!?! Huff, ejg gir meg over.... Herlighet, alt de finner på for å narre usikre førstegangsforeldre...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 det finnes en privat barnehage i Trondheim, på Ila, som tilbyr bl.a. yoga, i tillegg til økologisk kost og massasje og meditasjon:)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Synes det høres litt sykt ut ,jeg...,med yoga. Men det er vel ikke så mye annerledes enn de moderne friluftsbarnehagene? Poenget er vel bare å stimulere til fysisk lek og aktivitet? Vi har 3 barn, de to eldste på 6 og 7 sitter foran dataen så ofte de kan, yngstemor på 20 mnd tar etter de eldste og har begynt med comfy dataspill....Jeg skulle gjerne hatt henne i en frilufts/gymnastikkbarnehage, men ventelistene er lange...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå