millamamma Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Noen erfaring om 3D ultralyd i Oslo, Volvat eller Majorstuakliniken? Evt. priser?
miss_chica Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 jeg var på majorstuaklinikken på mandag, og jeg var veldig fornøyd. fikk vite at det var en frisk baby inni der og fikk se både 3d og vanlig. han printet ut to store bilder til meg som jeg fikk med meg hjem. kjempegøy! jeg betalte 1200 for dette, men absolutt verdt det! =)
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Men fikk du ingen CD med bilder og video på? Det fikk en jeg kjenner som var der for 2 uker siden.........
miss_chica Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 han jeg var hos sa det var litt tidlig og at det kommer etterhvert... ikke vet jeg..den var jo fortsatt veldig liten. hvis ikke ringer jeg ned å klager...
Gjest Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Har fått vite at det koster kr.1000 hvis du ikke skal ha med medisinsk vurdering.Da får du cd og mange bilder. Da er det bare en sonograf som tar bilder. Med medisinsk vurdering av lege får du noen færre bilder, men du får cd`en og da kommer det på kr.1500.- Vi har time på Majorstuaklinikken etter påske, den 12.04. Gleder oss veldig. Jeg er da 28 uker på vei. De sa også at du ser ansiktet på babyen først når du er 24 uker på vei. Når den nærmer seg svangerskapsuke 29-30 har den det så trangt at du vil bare kunne se veldig nærbilder. De beste bildene var når man var 26-27 uker på vei, da hadde den mer boltreplass. Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå