Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Har hørt at det ikke er bra å bruke sklisikre sokker i skoa, det kan skade anklene tilbarna. ??
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Hos oss sier faktisk at det er bedre med sklisikre sokker enn skinn tøffler ala robeez og lignende ( skrev sikert navnet feil men du skjønner sikkert hvilke jeg mente.)
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Jeg bruker aldri sklisokker i skoene... Når man trekker på skoene blir ikke sokkene like bra ned i skoene så de kan bli veldig stramme og ubehagelige over tærne...
cashewnøtta Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 At det skader anklene har jeg ikke hørt om! Men det er ubehagelig iallefall, så pleier å unngå sklisokker i sko.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 unnskyl men jeg leste ikke at du skrev i skoene. Der har vi erfart at det er vanskelig å få på skoen og med sklisokker vil jo ikke foten skli fremmover slik den skal inni skoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå