to ganske tette og helt ferdig Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 hvordan sover deres små på dagtid? hvor sover de, hvor lenge sover de og hvordan sover de da på natten vurdere å la min lille jente kun få en økt på dagen så sant hun ikke er stup trøtt på ettermiddagen er det for lite? hun sover i vognen på dagtid, alt fra 30 min til 2 timer
to ganske tette og helt ferdig Skrevet 1. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 1. april 2007 ingen???? trenger sammenlikning
Molait Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 1 økt hadde aldri i verden holdt herr. Og de sier jo at søvn avlerr søvn... Variert mye her, men siste par ukene har det vært slik: 1,5-2,5 time på formiddagen. (spørs når han synes det er morgen) ca 10-12 eller rundt der. oppe 2-3 timer-sove ca. 1 time Oppe 2-3 timer-sove ca 1 time Men spørs helt når han starter morran og hvor lenge han sover første luren. Hender vi bare rekke to i løpet av dagen. Nå er min bare 7,5 mnd. da men regner med det er ganske likt om et par uker:) Natten ja..huff. Vært en del syk i det siste så er på utur med nettene. Men sånn normalt bra natt: sovner 20. Mat 24. Mat 4. Mat 7 (den siste er egentlig mest for at mor ikke vil stå opp enda..hehe) Men dem er jo så forskjellige. Kjenner til de på samme alder som bare sover 1 time fordelt utover dagen og.
to ganske tette og helt ferdig Skrevet 1. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2007 i går sov hun ikke to økter men bare en, og da våknet hun kl 0630..... tidligere har dagen startet rundt kl 0500...... eller det er forresten natt jeg blir litt frustrert av disse barna jeg... ikke greit med den søvnen..... flere som vil dele?
Tinky82 Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Søvn ja...Det store samtaleemnet her hos oss:)Tulla vår er 7,5 mnd. Sover alt fra 30 min til 3 timer ute i vogna på formiddagen. (Fra kl 9 -10 ca). Så må hun sove litt i to-tida igjen, pleier å være rundt en time eller to, så legger vi henne mellom 8 og 9 på kvelden. Men det hender hun må duppe en gang til på ettermiddagen hvis vi starter dagen veldig tidlig.Men hun våkner stort sett hver time i løpet av hele natten da. Og her kan vi love dere vi har prøvd ALT, bortsett fra disse berømte skrikekurene. Det syns jeg høres hjerteløst ut. Men hun blir ikke tatt opp av senga si om natten, vi må bare gi smokken og snu henne så sover hun igjen med en gang...Nå sluttet vi med nattamming for ca en uke siden, hun får først i fem-tiden. Merker ingen stor forskjell, bortsett fra at hun sover bedre etter hun har fått den puppen, ca til åtte:)Dette ble langt gitt! Hihi:)
Minto Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Snuppa vår våkner v 8-tida, sover en time-halvannen klokka 10, halvannen time til ved halv to-tida, og en halvtime ca klokka fem... Legger seg halv ni, og er våken "hundre" ganger om natta.... Så i dag har jeg kuttet ut halv to-luren, fikk sove fra halv tre til fire i stedet...dvs etter middag i stedet for før. Sovnet halv ni som hun pleier i kveld...så får vi se hvordan det går i natt... Hun er 8 mndr..
MammaTil Hjertebarn+1 gutt til Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 min gutt på 8 mnd står opp ca kl 07.00 Sover fra ca 09.30 - 10.00 Sover fra ca 14.00 - 14.30 Legger seg ca kl 19.00 - 07.00. Sover i strekk da. Typisk dag hos oss
Blackstar Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 Tulla vår sover i senga ca. fra kl. 10-11 (varierer litt her. Noen ganger kan hun sovne kl. 9 andre ganger 11). Deretter sover hun en gang mellom kl. 13 og 15. Entetn i sengen eller i vogna (mens vi er på tur). Jeg lar henne helst ikke sove etter kl. 16. Vi legger henne mellom kl. 19-20 og hun sover i strekk til kl. 06. Hun har ikke noen måltider i løpet av natten.
Gjest Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 min gutt våkner i halv åtte -åtte tia sover en dupp på 1-2 timer ifra ca kl 11-12 tia og er våken til leggetid i hal åtte åtte tia , da sover han hele natta . en aktiv liten krabat .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå