Gå til innhold

Min hemmeligevenn


tæssejenta

Anbefalte innlegg

Kommer ikke inn på den tråden jeg startet her om dagen, og har jo enda ikke fått vite hvem min hemmelige venn er:)

Men har en mistanke om at det kan være Sanna&Simen?

Har jeg rett?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morro:) Tusen takk for gaven igjen! Påskeegget er fortært ( i mangel av bedre ting å gjøre når juli- klubben ikke virket..) og sokkene brukt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værsågod:) Tenkte jeg skulle skrive som neste hint at babyen min var født på samme sykehus som din nesten samtidig, men det hadde kanskje blitt for lett:)

 

Sanna syns ikke jeg skulle gi bort sokkene fordi de var så fine, så jeg kjøpte meg påskesokker jeg også:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Da hadde jeg nok avslørt deg litt raskere ja:)

 

sokkene var kjempe fine, så jeg skjønner at Sanna likte dem:) Er artig med sokker med motiv på, i steden for bare helt ensfarget:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og veldig smart på jobb:) "Tema sokker" :) hehe. Jeg har alle slags mulige: julesokker, blomster, tåsokker osv osv:) Sokkedilla:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de slår nok an i barnehagen de! Er det lett å få jobb i trondheim eller? Er er det jo nesten umulig.. Men ble veldig overrasket når det bare var 17 søknader på den ene jobben jeg søkte på. Da har jeg kanskje en mulighet:9 Har nemlig opplevd at det har vært over 200 søkere på 1 stilling og sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har litt praksis er det greit å få jobb i Trondheimnå. De bygger ut så voldsomt. Har fått tilbud om et vikariat, men takket nei. Varte bare til 15. 12. Vært på et intervju til, og de har jeg ikke hørt fra. Så håper og tror at det er sjanser for jobb. Men vil ikke starte før tidligst 1. august da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...