Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja da er det påskeferie og de fleste drar på hyttetur med familien... kjenner nå at jeg skulle ønske jeg hadde en familie selv :(

hva skal dere andre alenemødre i påsken da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg skal apselutt ingen ting....

liker vanlige dager bedre for da er det liksom altid noe og gjøre.

for da er jo alle andre mammaer ute på dagen. nå blir det liksom bare meg.

men syns det er bedre med påske en jul.

så da kan vi være ensome sammen :-)

Skrevet

M-mm, kjenner meg igjen... Heldigvis er det flott vær om dagen, så det gjelder å være mest mulig ute, og nyte dagene som er =)

Skal vel ikke klage for mye jeg, for jeg var på fjellet forrige helg.. men det hadde vært sinnsykt deilig å vært på fjellet nå, det hadde jeg virkelig trengt. problemet er at det er alt for dyrt å dra til fjells hvis man skal leie hytte og ikke har noen å reise sammen med :-/

Blir vel å være litt sammen med familie og venner her hjemme i påska:)

Skrevet

jeg er som regel alene rsten av tiden så nå i påsken skal jeg på tur, og dra og besøke litt familie:) gleder meg sånn, blir så kjekt å ha noen å sitte å prate med om kveldene og ikke bare sitte her inne :P

nesh koser meg her og men kan blir litt mye til tider :D

god påske alle sammen:)

Skrevet

ja får bare nyte det fine været, skal passe lillebroren min noen dager også så det blir jo kos :)

go påske alle sammen :)

Skrevet

Kjenner jeg er ensom jeg også,gruer meg til påska. pappaen her skulle jo ha jenta vår i helga.men han ringte for en uke siden og sa han skulle på påskeferie fra onsdag til søndag så han kunne ikke ha henne. Men hva med meg da liksom,skal jeg bare sitte inne hele påska uten å få tatt meg en liten tur ut med venninner engang?? Kjenner jeg blir irritert. Jenta vår blir 2 år også på påskeaften,men det har barnefar med familie glømt. Jeg har bare mest lyst til å be familien min hit på påskeaften og feire uten de,er til pass for de når de glømmer det..

Skrevet

syns jeg du skal gjøre!og ta masse bilder som du kan vise han etterpå:)

har du ikke foreldre eller noe som kan ta hun en kveld da, så kan du ta deg en tur ut?

Skrevet

ja det ville jeg så aboslutt gjort, bare bedt alle på bursdag.... kan jo ikke glemme dattera sin bursdag eller barnebarn for den saks skyld :(

Skrevet

Foreldrene mine er ikke så veldig flink til å ha henne,men vi får gjøre det beste ut av det... Jeg vurderer sterkt å ha selskap og ikke be de ja,syns dere det er veldig slemt?

Skrevet

nei syns ikke det er veldig slemt....

håper dere får en flott feiring og gratulerer til tulla di på forskudd =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...