Gå til innhold

Noen andre med termin i morgen (2. april)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tegn på snarlig fødsel?

Her regner jeg med å gå over, absolutt ingen mensmurringer ol.

Men jeg håper jo at fullmånen skal slå inn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har termin imorgen jeg også! Stirrer på fullmånen og krysser fingrene, me gikk 12 dager over sist, så tror det lar vente på seg.... Kjenner ingen murringer eller annet, men vil gjerne føde!!!

Skrevet

jepp!

Termin 2. april. Har hatt masse tegn til nær forestående fødsel i snart 14 dager, men det er bare falsk alarm alt sammen. Jeg føder visst ikke jeg.

Skrevet

Jeg har og termin i morgen:D

Har hatt "tegn" i mange uker og trodd at fødselen nærmer seg, men babyen er jo inni der fortsatt...

I dag mener jeg at murringene er sterkere enn før da... men det gjennstår å se, mulig jeg bare innbiller meg det. Håper på fullmåne effekten da, men siden bare 5% føder på termindato så er jeg litt i tvil om jeg kan få være av de få 5%..

Skrevet

hallo...

jeg har også termin i morgen.har hatt veldig vondt i magen noen dager men det går så opp og ned. tror ikke det er tegn til noe fødsel enda, men det kan jo plutselig skje.....er innstilt på å gå over og bli satt igang jeg vettu...he he

lykke til alle sammen..

Skrevet

Jeg har termin i morgen, men svært få tegn til at det skal skje noe. Noe dritt å gå og vente. Skulle ønske jeg visste akkurat når ting skulle skje, slik at man slapp å lete etter tegn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...