*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Tenkte jeg skulle ha lyseblå gardiner på barnerommet, noen som har sett det ? Greit å spørre her før jeg må begynne å titte i ALLE gardinforetninger Eneste stedet jeg har vært er på Kid, der hadde de det ikke..
amilde 11.06 Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Jeg har kjøpt fine lyseblå, fløyelsgardiner på KID. De er veldig fine og myke og holder lyset godt ute. Det er ca to år siden men de har dem kanskje fortsatt.
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Jeg så noen lyseblå gardiner med barnemønster på Princess for noen dager siden.. =)
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Vi har kjøpt noen søte lyseblå gardiner på Hansen & Dysvik forrige dagen, kan kanskje være litt lyse med tanke på å holde lyset ute, men vi har rullgardin så det spiller ikke så stor rolle fos oss De hadde flere fine mønstre, både med tall, bamser og Kardemommeby.
Gjest Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Jeg så de hadde noen kanonskjønne lyseblå ole brumm(tror det var Ole brumm, var ihvertfall disney gardiner) på jysk. De va megaskjønne. Jeg kommer til å kjøpe slike selv, men ikke enda.. ventelitt til Tror de kostet rundt to tre hundre for to gardinhøyder.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 mmm...jeg så de hadde det på kid.Men er vel forskjellige fra kid til kid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå