Stjernedryss m/2 skatter Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Godjenta på snart 5 mnd har spist banan siden hun var vel 3 mnd. Stor jente, trenger mye mat. To bananporsjoner i døgnet. Prøvd forskjellige grøter, havre, mais, og nå havre m/frukt. Men ingen av delene faller i smak. Ikke potet. Ikke potet&gulrot. og nå begynner hun tydeligvis å bli litt smålei banan også, gaper ikke like ivrig som før. Er redd hun snart ikke vil ha noe annet enn pupp, men jeg har langt fra nok mm til henne, dessuten har vi jo introdusert fast føde for lenge siden så det er ikke aktuelt å slutte med det selvfølgelig. Andre med kresne babyer? Er det andre grøter enn Nestle sine som man kan prøve? Eneste jeg ikke har prøvd å gi henne er kjøtt blandet m f eks. potet.
Nicita73 Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Du kan jo prøve Sinlac grøt, den er litt søtere enn vanlig grøt,jeg blander en teskje fruktpure i den så den ikke blir alt for søt. HIPP sin 6 mnd. middag med nudler, skinke og tomatsaus faller også veldig i smak, den er det ikke noe "klumper" i, og den fikk min sønn fra han var 5 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå