Gjest Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Noen fra bergen som har termin nå i start av april? Jeg blir satt i gang på tirsdag eller onsdag... skal føde på føden...
Silar Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Jeg er fra Bergen og hadde termin i går! Har spist lakserolje, vasket vinduer, og samboeren min har tatt akupressur på meg men ingenting skjer. Skal til med å prøve å støvsuge her etterpå og. Er helt despo etter å føde og bli ferdig med det! Møkka lei nå. Var forberedt på at jeg kom til å føde 1-2 uker før termin, men neida! Hvorfor blir du satt i gang? Er du på overtid? Eller noe annet som gjør det? Jeg skal også føde på føden.
Mjaubeibi! Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Hei Ja jeg har termin i dag og skal føde på storken om jeg får plass i disse fullmånetider hehe Får håpe den driver ut småtassen våre, for oss som er på tia og de over hvertfall!
ml86 og lille prinsen ;) Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 hej hej =) er også fra Bergen, termin om 4 dager...
Nettisen 2 barnsmor snart3;) Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 fra bergen her også... Har termin den 11, så 10 dager gjen, men håper noe skjer før.. Skulle egentlig bli satt i gang 2 uker før termin, men så ombestemte de seg fordi at babyen ikke var så stor allikavel.. Så jeg føler jeg er på overtid allerede.... Skal forresten også på føden..
Mamma til to tette Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 2 dager på overtid så ble ikke mars barn på oss likevel....mange som setter lit til denne fullmånen så kan bli fullt på føden!
Gjest Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 Hadde håpet å innta Storken snaaaaart ;0) Har termin om 9 dager.
SuzyQ Skrevet 1. april 2007 #9 Skrevet 1. april 2007 Bor i Bergen i allefall, og har termin om en uke, men forrige mann kom 5 dager før tiden, håper på samme greia nå.... Det skulle vel bli tirsdag det? ;-) Men med min flaks så går jeg vel 14 dager over denne gang. Vil også på føden, og setter min lit til denne månen jeg også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå