Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

oki bare ett spørsmål...noen med fregner der ute som føler at dere får flere og sterkere fregner når dere går gravide!!!!???

eller er d bare i mitt hode????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fregner, og syntes d er like sinnsykt mye nå som før jeg... Litt kikk på sola så popper det frem! Rart d er plass til de alle! :)

Skrevet

ja d skal jeg være enig i rart at de får plass alle sammen....er sikkert samme greiene....føles sikkert bare værre enn hva d pleier!!!!

Skrevet

hehe..

gleder meg til den dagen alle glir over til en STOOOOOR fregne.. tenk så vakker brun jeg blir da!!

Skrevet

haha!!! faktisk d gikk jeg rundt å drømte om når jeg var 13 år!!! for jeg var sikker på at siden jeg fikk flere å flere for hvert år...ja så en dag måtte de jo bare dekke hverandre :)

Skrevet

hehe

Men det er faktisk rett at de blir sterkere ved graviditet ... ;o)

Og en blir lettere brun når en er gravid..

Skrevet

hihi..

jeg ble lurt av moderen til å tro at fregnene ville fosvinne den dagen jeg ble "kvinne"..

møkkakj****ng assa - ble skikkelig lurt, men kom meg gjennom tenårene med god tro at de ville forsvinne en vakker dag så hun reddet vel trua mi der..

Skrevet

ja...d sa mamma å...de forsvinner når du blir eldre...for d hadde de gjort på ho...men d var de i annsiktet...ho nevnte ikke de på armene...for de ...de kom jo med åra de!!!!!

fregner er noe rare greier

Skrevet

Jeg fikk høre av min eks at det så ut som jeg hadde kjørt ansiktet gjennom en sil... Jaddda, trynet hadde ikke sett sol siden sommeren, åsså tok vi en halvtime med sol, så kunne ikke annet enn å si meg enig. Var jo litt bra beskrivelse, for jeg så jo sånn ut, men han skal vel være glad for at jeg ikke var hormonell da den kommentaren kom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...