Gå til innhold

Vippestol/ hengestol,noen tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hva jeg skal kjøpe. Trenger en stol hvor lillegutt kan ligge trygt og godt mens jeg er opptatt med storebror. Har sett litt på Fisher Price sin Jungle-modell. Der er en vippestol med div funksjoner, og en som henger mer å gynger i et stativ. Noen erfaringer der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har desverre ingen erfaring enda, men vi har kjøpt Baby Bjørn sin vippestol som kan reguleres om han enten skal sitte/ligge. Hadde hørt mye bra om den, hun i butikken anbefalte den på det varmeste..;)

Skrevet

Vi har en vanlig vippestol som storebror brukte,men tenker babyen må ligge der litt mer enn bror måtte. den vi har fra før har ingen underholdningsfunksjoner... vibrasjoner, gynging, leker, lyd, lys osv...

Skrevet

Ok - på den til babybjørn så er det sånn rangle med 5-6 leker på. Ingen lyder el slikt. Men så har vi også kjøpt sånn gymmatte hvor det er litt mer stæsj, med farger, leker, lyder, speil etc..Så der kan han ligge og leke seg..;))

Skrevet

Vi kjøpte Baby Bjørn sin,det er den som har kommet best ut i testog er den som er best for ryggen.Men de har ikke godt av og sitte i de fra fødselen av.Min sønn skal ikke sitte i sin før han ca 3mnd.

Skrevet

Jeg har kjøpt en fra fisher price, med vibrering og musikk. Vurderte å kjøpe en sånn huske, men fant ut at den ville ta litt mye plass. Så tror jeg også storebror her ville ha sittet i huska, og det ville nok blitt for tungt hvis han begynte å klatre på den, siden de bare kan brukes til rundt 10-15 kg.. ;)

Skrevet

Jeg kjøpte Fisher Price sin Aquarium Cradle swing....hørt masse positivt om den, så gleder mg å teste dn ut ja =)

Mi 1 hadde vanlig vippestol...ok de ox, men moro med en stol som gynger frem og tilbake av seg selv m/ musikk og fisker ol....spesielt hvis jeg skal i dusjen å sånt...er alenemor, så blir en salgs barnevakt da ;P

Skrevet

Har Babybjørn sin og er veldig fornøyd med den. Den er ikke så stor, og blir helt flat så man kan ha den med på ferie ol. Dessuten skal det ikke store bevegelsene til før den gynger litt, og det syntes junior her var morro. Synes de huske-vibrere-tivoli-stolene virker litt slitsomme for de helt små barna, litt masete liksom?

Skrevet

Jeg har babybjørn sin, er kjempefornøyd med den!! Gutten min stortrivdes i den, og den gynger litt ved bevegelse. Kan stilles i 3 trinn (sove, spise, leke). Jeg brukte å sette babygymen foran når han satt i den, det var underholdning nok for gutten.. Skal bruke den til jenta også..

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...