storkenkom Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Lurer på hva jeg skal kjøpe. Trenger en stol der lillegutt ligger trygt og godt, samt blir litt underholdt mens jeg er opptatt med storebror. har sett litt på Fisher Price sine nye Jungle modeller. der er en vippestol med div funksjoner, og en som henger i et stativ og gynger. noen erfaringer der ute?
2iApril Skrevet 9. april 2007 #2 Skrevet 9. april 2007 Vi har vært super fornøyd med Baby Bjørn sin, den er veldig nett og fin (kan også plasseres på bordet mens man spiser). Du kan kjøpe med en bøyle med trebamser på, og babyens bevegelser gjør at vippestolen gynger. Veldig kjekt. Vi plasserte også en babygym foran vippestolen, for å variere lekene litt.
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 9. april 2007 #3 Skrevet 9. april 2007 Slenger meg på den over jeg, baby bjørn sin vippestol er genial!! Vi brukte bare babygymen over den,kjøpte ikke bøylen. Gutten vår satt så fint i den og lekte seg.. Etter hvert kunne han jo holde lekene selv også, det var stas! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå