Gjest Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Har gitt melon i nettet og hun elsker det, men hvor mye kan hun få i løpet av en dag? Har gitt henne to biter i dag, men kan hun få mer om hun vil?
Molait Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 ikke sikker jeg. Begynte du med det i dag? Da ville jeg ikke gitt så mye og sett om hun reagerte på det først. Er jo mest vann da, så kan da ikke være så ille. Ikke sikkert hun selv sier stopp når magen er full da, om det er så godt:) Prøv deg frem over noen dager da vel
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 For mye frukt kan gjøre barnet litt løs i magen (ikke banan, da), mener jeg å huske... Men melon er mye vann så sikkert ikke noe problem med to biter eller fler.
Gjest Skrevet 1. april 2007 #4 Skrevet 1. april 2007 Kanskje jeg skal prøve banan istedet? Hun er løs i magen fra før pga andre årsaker, så kanskje jeg skal la vær å la henne prøve nye ting akkurat nå.. Eller bare holde meg til en bit per dag. Hun fikk en bit i går også og synes dette er veldig godt. Slurper det i seg på to sekunder..
Sessa ruger igjen... Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 Linea er veldig glad i pære og første gang hun fikk det, satt hun helt stille i 20 min og smattet i vei på posen sin. Hvis jeg prøvde ta den fra henne ble hun kjempe sint. Resultatet var fuktutslett på haka dagen etter. Har prøvd å begrense tiden hun får sitte med posen, men det er ikke så lett. De er jo så gode der de sitter og slurper i seg frukten.
Gjest Skrevet 1. april 2007 #6 Skrevet 1. april 2007 Min Linnea kaster fra seg posen så fort hun har sugd ut saften.. Hihi.. De er søte og rare! Tør ikke prøve pære enda jeg da for hun ble løs i magen av pærepure.
Molait Skrevet 1. april 2007 #7 Skrevet 1. april 2007 Siden melon (vannmelon eller?) hovedsakelig er vann tror jeg ikke det har så stor påvirkning løs/hard i magen. De kan jo drikke vann... Banan måtte vi kutte for han fikk masse magevondt og kjempet som en gal for å få ut bæsjen. Her blir han helt krakilsk om jeg tar nettet før det er tomt. Gitt en del pære og nettet er helt renska på kort tid:)
Gjest Skrevet 1. april 2007 #8 Skrevet 1. april 2007 Nei, ikke vannmelon. Sånn nettmelon? Cantalope? Den som er rosa/orange inni.. Hadde tenkt på honningmelon, men det hadde de ikke på min butikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå