Julekone Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 Trenger alle råd jeg kan få for å bli frisk i en fei. Tre dager over termin nå, og ligger her med tett nese og slimhoste. Det er ingenting som tyder på at det er noe annet enn en vanlig forkjølelse, ikke noe feber, så har derfor ikke kontaktet legen. Skal uansett på kontroll i morgen. Klarer knapt nok å puste sånn som jeg ligger nå - hvordan skal jeg kunne FØDE i denne tilstanden?? Noen som har født når de har vært syke? Snakk om dårlig timing...
Prinsessa&pøbelr@kkeren Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 Å nei huff, føler med deg, jeg gikk å var sånn forkjøla i sist uke og uka før det. Var livredd for å føde for jeg hosta jo hver gang jeg trakk pusten følte jeg,så fatta ikke hvordan jeg skulle kunne føde.. Og forrige søndag føda jeg, men forkjølelsen hadde heldigvis gitt seg betraktelig,men hadde enda stygg hoste, men kan ikke huske at jeg hosta noen ting under fødselen, men hoster enda da, men heldigvis gikk det greit akkurat da jeg fødte. Jeg hadde jo også fått litt energi tilbake også da.. Gutten vår kom 8 dager før termin og jeg tror kanskje det hadde med forkjølelesen å gjøre for hver gang jeg hosta så fikk jeg skikkelige kynnere.. Det eneste jeg kan anbefale deg som hjalp meg var å sove med nattskjorte og ull sokker(noe jeg ikke gjør til vanlig) og ellers så er det lurt å bare slappe skikkelig av å ikke gjøre noen ting.. Håper virkelig at du føler deg bedre før du skal føde.. Ser du har termin før meg,jeg har egentlig termin i morgen,men her ligger det en stor plugg på ei uke som veide 4054 g hehe.. Lykke til!
HanseMo Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 huff, huff... ikke moro! Ingenting som hjelper når forkjølesen sitter i kroppen, men vanlige cvitaminsjokk skal jo forkorte prosessen. Spis eller sug på cvitamintabletter, 1gram 2-3 ganger om dagen. Ligg med et tørkle i halsen, drikk masse solbærtoddy og bruk masse nesedråper. Har selv ligget i 2 tåkedager, men jeg er ikke på langt nær høygravid. "Bare" i uke 32 og hadde veldig lite krefter til å være syk! Lykke til og god bedring! Bebissen kommer når den kommer, uansett hvrodan formen din er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå