Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter jeg begynte å drikke ett par stk av disse hver dag har jeg ikke gått opp ett gram i vekt!!Mulig det hemmer matlysten endel..men spiser jo nok :) Er i uke 25 nå og har ikke gått opp siden uke21!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig!Har aldri drikki noe melk før..men fikk plutselig sjoko melk kick.Da stoppa vekta å :)

Skrevet

Har heller aldri drukket no særlig med melk før, men nu går det på sjokomelk/oboy. Og jeg har heller ikke hatt den store vektøkninga...

har gått opp4 kg på litt over 5 mnd. Kanskje en sammenheng???

Skrevet

Hmmmm, tror jeg skal laga meg litt sjoko melk jeg... tjhi=)

Skrevet

Hehehe.. tror jeg må det og ;o)

Skrevet

Hehe, samme her. Har fått veldig smak på sjokomelk. Har heller ikke vært noe særlig glad i melk de ti siste årene, men veldig godt no. appelsinjuice går og ned på høykant. ;) Har lagt på meg 2-3 kg, og er snart 24 uker..

Skrevet

Hmm...hvilken type sjokomelt gjelder dette? Må kanskje teste det ut..hihi...

Skrevet

Jeg drikker sjokomelk fra Tine..de små brune kartongene!

Skrevet

Noen går opp lite og noen går opp mye, og det kan være litt i rykk og napp. Men hvis man først har lyst på noe søtt og godt så er sjokomelk absolutt av de bedre ting man kan ha i seg. Det inneholder riktignok en del sukker, men melken inneholder nyttig næring og vitaminer også. Og det er ikke kunstige tilsetningsstoffer, fargestoffer etc som i mye annet søtt. Dessuten metter det jo litt, så kanskje det er derfor dere ikke har gått så mye opp.

Jeg har ikke drukket sjokomelk, men jeg har i en periode hatt veldig dilla på vanlig melk. Drikker aldri melk ellers, så det er nok en svangerskapsting. En periode var jeg ofte sulten midt på natten, men da orket jeg ikke stå opp og spise. Tok bare et stort glass melk, og det holdt meg mett til neste morgen.

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hærre...er det derfor jeg bare gikk opp 4 kg sist gang...jeg levde så å si av sjokomelk og hadde dilla på det selv etter at snulla blei født, og da la jeg jo heller ikke på meg.

Men nå har jeg slutte med sjokomelk pga jernet (ikke så gunstig å drikke masse melk når en har lite jern), så da legger jeg kanskje på meg litt mer den her gangen!:-)

Skrevet

Hmmm.pusige greier..

Akkurat sånn er jeg også og har ikke gått opp noen ting!!!

Skrevet

Vekta raser ikke opp her heller... og jeg har også blitt veldig glad i Oboy u/ sukker og sjokomelk :)

Men jeg er litt forsiktig.. mye sukker i de greiene... så prøver bare å drikke det når jeg har _veldig_ lyst på :)

Skrevet

Sjokomelk inneholder masse sukker, og når blodsukkeret går opp så minker matlysten.. Men det betyr jo ikke at det er sunt da.. og barnet vokser fortere hvis det stadig får tilførsel av mye sukker...

Skrevet

jeg har drukket MASSE av dette siden jeg ble gravid, har gått opp 5 kg på 25 uker... sammenheng det da kanskje??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...