IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 1. april 2007 #1 Skrevet 1. april 2007 jeg har prøvd alt utenom kanel og lakserolje. tenkte kanskje kaffe kan hjelpe. nå liker ikke jeg kaffe, men viss et kan ha en effekt så drikker jeg med glede!
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 1. april 2007 #2 Skrevet 1. april 2007 kaffe kan hjelpe:) sambo sa nettop at da dattra hannes ble født så var det fordi eksen hadde vært på besøk å drukket masse kaffe:)
Jente1980 Skrevet 1. april 2007 #3 Skrevet 1. april 2007 Hei, hvis du leser den kjerringråd tråden under her så har jeg lagt inn et innlegg med maaange råd som jeg kom over på en internettside! Og noe var faktisk nytt for meg der! Der står det at kaffe kan hjelpe mener jeg og huske!! Lykke til!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 1. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2007 hoff.kanskje jeg skal prøve da. kaffe smaker helvete. Men jeg er veldig flink til å lage alt for sterk kaffe.så da prøver jeg da,
Silar Skrevet 1. april 2007 #5 Skrevet 1. april 2007 jeg har spist lakserolje men har visst ingen effekt på meg. Må ikke på do en gang! Skal støvsuge etterpå (prøve) og kanskje jeg og skal prøve kaffe da..... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå